سه‌شنبه ۴ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۳ شوال ۱۴۴۵ | Apr 23, 2024
 تصاویر/ بازدید مدیر حوزه علمیه استان سمنان از رسانه رسمی حوزه

حوزه/ حجت‌الاسلام‌والمسلمین رستمیان گفت: آماده برگزاری کارگاه‌های آموزشی مهارت‌های سواد رسانه‌ای طلاب در حوزه علمیه استان سمنان هستیم.

به گزارش خبرنگارخبرگزاری«حوزه»،‌ حجت‌الاسلام‌والمسلمین محمدحسن رستمیان، در حاشیه بازدید از دفتر مرکزی خبرگزاری حوزه و هفته‌نامه افق حوزه، اظهار داشت: در جهت بررسی نقش و دستاوردهای روحانیت در آستانه چهلمین سالگرد شکوهمند انقلاب اسلامی از دستگاه‌های اجرایی خواسته‌ایم که در راستای برنامه و خدمات روحانیون به جامعه، این دستاوردها را به ما معرفی کنند.

مدیر حوزه علمیه استان سمنان تصریح کرد: نشان دادن راه و مسیر و انگیزه دادن به طلاب در جهت جلوگیری از سردرگمی آنان در تداوم این راه و مسیر مؤثر است.

وی با اشاره به لزوم برگزاری دوره‌های مهارت رسانه‌ای ویژه طلاب و روحانیون افزود: در حوزه علمیه استان سمنان آماده برگزاری کارگاه‌های آموزشی ارتقاء سطح سواد رسانه‌ای طلاب هستیم.

حجت‌الاسلام‌والمسلمین رستمیان ضمن تقدیر و تشکر از انعکاس‌های خبر در رسانه رسمی حوزه، خاطرنشان کرد: گسترش فعالیت رسانه‌ای خبرگزاری حوزه در استان‌ها اقدام ارزشمندی است که می‌تواند در جهت پیشبرد اهداف حوزه علمیه مؤثر باشد.

وی افزود: در استان سمنان خدمات اجتماعی روحانیت به‌وضوح معلوم است و دنبال معرفی خدمات روحانیت نظیر روحانی دام دار هستیم.

 

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha