جمعه ۱۰ فروردین ۱۴۰۳ |۱۸ رمضان ۱۴۴۵ | Mar 29, 2024
میناپور

حوزه/ مدیر حوزه علمیه استان لرستان ویژه برنامه های دهه فجر در مدارس علمیه این استان را تشریح کرد.

حجت الاسلام والمسلمین علی میناپور در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری«حوزه» در خرم آباد، با اشاره به اینکه همزمان با چهلمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی برنامه های متعددی در مدارس علمیه استان لرستان برگزار خواهد شد، گفت: از جمله این برنامه ها می توان به اردوهای تبلیغی جهادی با حضور مبلغان اشاره کرد که در آنها مبلغان با تبیین اهداف و دستاوردهای انقلاب در بین مخاطبان به تبلیغ خواهند پرداخت.

وی با اشاره به اینکه برگزاری گفتمان های انقلابی با حضور طلاب و اساتید در مدارس علمیه از دیگر برنامه های ایام الله دهه فجر است، اظهار داشت: برگزاری مسابقات فرهنگی ،ورزشی و هنری و برپایی نمایشگاههای عکس های انقلابی از دیگر برنامه های ایام الله دهه فجر در مدارس علمیه است.

مدیر حوزه علمیه استان لرستان، غبارروبی مزار شهدا، تجلیل از خانواده معظم شهدا،برگزاری محافل انس با قرآن با محوریت سوره فجر ،مسابقات کنابخوانی را از دیگر برنامه های ایام الله دهه فجر در مدارس علمیه است.

حجت الاسلام والمسلمین میناپور در ادامه از برگزاری همایش مشترک تبلیغی حوزه های علمیه خواهران و برادران با هدف برگزاری باشکوه و با محتوای برنامه های دهه فجر خبر داد و گفت: این همایش برای برنامه ریزی،تبیین و تقسیم وظایف و رسالت های تبلیغی مبلغان خواهر و برادر برای تبلیغ دستاوردهای انقلاب برگزار خواهد شد.

وی در پایان با اشاره به اینکه در آستانه سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی مبلغان طرح هجرت نیز در روستاها و مناطق محروم استان لرستان به بیان اهداف و دستاوردهای انقلاب اسلامی خواهند پرداخت گفت: دشمن تمام تلاش خود را برای کمرنگ کردن روحیه انقلابی مرذم به کار گرفته، که نیاز است در این راستا مبلغان خطرات نفوذ توطئه های دشمن را برای مردم به ویژه نسل جوان بازگو کنند .

 

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha