چهارشنبه ۵ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۴ شوال ۱۴۴۵ | Apr 24, 2024
شیخ محمد اوجی

حوزه/ پیکر حاج شیخ محمد اوجی، از علمای برجسته عرصه بین الملل امروز بر روی دستان نمازگزاران جمعه قم تشییع و در حرم حضرت معصومه(س) به خاک سپرده شد.

به گزارش خبرنگارخبرگزاری«حوزه»، مراسم تشییع  و تدفین حاج شیخ محمد اوجی، از علمای برجسته عرصه بین الملل که در ایران دار فانی را وداع گفت، امروز جمعه پس از نمازجمعه بر روی دستان مردم نماز گزار  از مصلای قدس به سمت حرم مطهر حضرت معصومه(س)، تشییع شد.

بر اساس این گزارش: در مراسم تشییع این شخصیت برجسته شیعی،‌ آیات و حجج اسلام والمسلمین  مقتدایی، حسینی بوشهری، اعرافی، عباسی رئیس جامعه المصطفی(ص)، رمضانی عضو خبرگان رهبری حضور داشتند.

آیت الله اعرافی مدیر حوزه های علمیه بر پیکر این عالم ترکیه ای نماز میت اقامه کرد و سپس در صحن امام رضا(ع) حرم مطهر حضرت فاطمه معصومه(سلام الله علیها) به خاک سپرده شد.

این عالم ترکیه ای که خدمات بسیاری نیز در آلمان و برخی کشورهای اروپایی داشته است، جمعی از محبین اهل بیت(ع) را در قالب تور مذهبی به کربلا و پس از آن به مشهد مقدس آورده بود که در این شهر به دیار باقی شتافت.

خاطرنشان می شود:  مراسم یادبود این عالم ترکیه ای امروز جمعه، پس از نماز مغرب و عشاء از سوی مرکز مدیریت حوزه های علمیه، جامعه المصطفی العالمیه، مجمع جهانی اهل البیت(ع)، مجمع جهانی تقریب مذاهب اسلامی و مرکز تحقیقات کامپیوتری علوم اسلامی نور در مسجد اعظم قم برگزار خواهد شد.

 

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha