جمعه ۱۰ فروردین ۱۴۰۳ |۱۸ رمضان ۱۴۴۵ | Mar 29, 2024
امام جمعه یزد

حوزه/ نماینده ولی فقیه در استان یزد با بیان اینکه خاطرات شهدا چاپ و به نسل جوان منتقل شود گفت: شهدا از ارزش و اعتبار ویژه‌ای برخوردار و ایثارگری هایی که این عزیزان انجام دادند، هیچگاه از ذهن ملت ایران پاک نخواهد شد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری«حوزه» از یزد، آیت ‌الله محمد رضا ناصری یزدی، نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه یزد با حضور در منزل خانواده های سردار شهید محمد رفیع رفیعیان و شهیدان جلیلی، با خانواده این شهدای دوران دفاع مقدس دیدار کرد.

رئیس شورای حوزه علمیه یزد با بیان اینکه خانواده شهدا حق بزرگی بر گردن ملت ایران دارند گفت: همه ما باید همیشه قدردان آنها باشیم و به خدمت برای آنها افتخار کنیم.

وی بر ترویج فرهنگ ایثار و شهادت باید در جامعه تاکید کرد و ادامه داد: شهدا از ارزش و اعتبار ویژه‌ای برخوردار و ایثارگری هایی که این عزیزان انجام دادند، هیچگاه از ذهن ملت ایران پاک نخواهد شد.

آیت ‌الله ناصری یزدی اضافه کرد: شهیدان عاشق امام(ره) و مجذوب تفکرات الهی ایشان بودند و به همین دلیل برای دفاع از آرمان‌های امام و انقلاب مردانه پا به میدان نبرد گذاشته و برای حفظ کشور با جان و دل مبارزه کردند.

نماینده ولی فقیه در استان یزد چاپ خاطرات شهدای والامقام را خواستار شد و اظهار داشت: این خاطرات باید چاپ شود و به نسل جوان منتقل شود تا آنها نیز از این ایثارگری ها با خبر و آگاه شوند.

رئیس شورای حوزه علمیه یزد با اشاره به اینکه خدمت به خاندان مکرم شهدا و ایثارگران افتخاری است که نصیب ما شده و ما باید قدر این موهبت را بدانیم، اظهار داشت: شهدا در راه سعادتمندی با خدای خود معامله کردند و قطعاً از این معامله راضی و خشنود هستند و به امید آن که ما و همه خدمت‌گزاران خانواده معظم شهدا مورد شفاعت شهدای والامقام قرار گیریم.

انتهای پیام/313/23

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha