چهارشنبه ۵ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۴ شوال ۱۴۴۵ | Apr 24, 2024
یاسین شیخ زاده، مداح جوان اهل بیت(ع)

مسئول نمایندگی ولی فقیه در بسیج اقشار استان قم ، تلاش به منظور ارتقای سطح بصیرتی جامعه را از جمله رسالت های مهم مداحان و شاعران انقلابی برشمرد.

به گزارش خبرگزاری«حوزه»، حجت الاسلام سید رضا عظیمی، طی سخنانی در نشست بصیرتی به مناسبت دهه بصیرت که به همت سازمان بسیج مداحان استان قم و با حضور جمعی از شاعران و مداحان اهل بیت(ع) برگزار شد، با تاکید بر این که حماسه 9 دی نشانه عمق ولایتمداری و بصیرت ملت بزرگ و فهیم ایران اسلامی بود، اظهار داشت: در این روز به یادماندنی آحاد ملت فارغ از نگاه و سلیقه سیاسی و اجتماعی برای دفاع از ارزش ها و حفظ و تقویت نظام اسلامی و تبعیت از ولایت فقیه به صحنه آمده و آن حماسه بزرگ را خلق کردند.

وی تاکید کرد: راه مقابله بر فتنه ها و حیله های دشمن ، تقویت بُعد ولایتمداری و بصیرت دینی و انقلابی جامعه است.

وی همچنین در ادامه به نقش مهم مداحان و شاعران انقلابی در بصیرت افزایی و روشنگری جامعه به خصوص در قضایای فتنه سال 88 اشاره کرد و افزود: همه باید بکوشیم که در تبعیت از مقام معظم رهبری باشیم و از این راه منحرف نشویم چرا که تجربه نشان داده کسانی که از خط و صراط ولایت منحرف شدند، عاقبت خوبی پیدا نکردند.

گفتنی است در این مراسم مداحان وشاعران برجسته قم با شعر خوانی و مدیحه سرایی با موضوعات روز و بصیرتی با تاکید بر رهنمودهای مقام معظم رهبری بار دیگر با ولی امر خود تجدید میثاق کردند.

۳۱۳/۸

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha