جمعه ۱۰ فروردین ۱۴۰۳ |۱۸ رمضان ۱۴۴۵ | Mar 29, 2024
حجت الاسلام عبادی

حوزه/ امام جمعه بیرجند با اشاره به اینکه دشمنان با یک لبخند عقب نشینی نمی کنند، گفت: آن ها به دنبال این هستند تا محتویات قرآن را در جامعه کمرنگ کنند، لذا از طریق جنگ فرهنگی وارد میدان شده اند.

به گزارش خبرنگار «حوزه» در بیرجند: حجت الاسلام و المسلمین سید علیرضا عبادی، در مراسم تودیع و معارفه فرمانده پایگاه هوایی حسینی، اظهار کرد: دشمنان در هر کجای کشور که رخنه‌ای به وجود آمده نفوذ کرده اند و صدمات بیشماری را بر ملت و کشور وارد کرده اند.

وی با اشاره به اینکه برای دشمنان، مُردن مردم یک ملت، اهمیتی ندارد افزود: کشور فرانسه که امروز دم از آزادی می زند در الجزایر از هر نفر یک نفر را شهید کرد.

امام جمعه بیرجند با اشاره به اینکه فکر و عقیده دشمنان اسلام از جمله انگلیس و آمریکا این است که کشتن انسان ها جرم نیست، خاطر نشان کرد: نباید نسبت به مستکبرین جهان غافل بود، این ها به انواع و اقسام روش ها از جمله مواد مخدر، شراب، قتل و غارت و... به جوامع بشری آسیب رسانده اند.

حجت الاسلام و المسلمین عبادی با تأکید بر اینکه دشمنان با یک لبخند عقب نشینی نمی کنند، گفت: آن ها به دنبال این هستند تا محتویات قرآن را در جامعه کمرنگ کنند، لذا از طریق جنگ فرهنگی وارد میدان شده اند.

وی بیان کرد: آمریکا و انگلیس تا زمانی از یک کشور حمایت می کنند که منافع آن ها تأمین گردد، اما اگر کشوری بخواهد پیشرفت کند جلوی آن را گرفته و عالمان، دانشمندان و نخبگانش را مورد هدف قرار داده و ترور می کنند.

نماینده ولی فقیه در خراسان جنوبی عنوان داشت: طبیعی است که استکبار جهانی هرگز نمی پسندد تا افرادی چون میرزا امیرکبیرخان به وجود آیند، بلکه به دنبال ناصرالدین شاه‌ها و رضاخان‌ها هستند، تا هرچه دستور می دهند بگویند چشم.

حجت الاسلام و المسلمین عبادی با اشاره به اینکه حاکم شدن قالتاق ها در کشورها برای اینکه جلوی حرف زدن مردم را بگیرند، هدف دشمنان است، ادامه داد: ایرانی که در گذشته نمی توانست سیم خاردار تولید کند، اکنون در بین ده کشور برتر علم قرار دارد و این برای دشمنان بسیار سخت و غیر قابل تحمل است، لذا سعی دارند با فاسد کردن جامعه جلوی پیشرفت هایمان را بگیرند.

وی اضافه کرد: این دشمنی ها نیز تنها به امروز برنمی گردد بلکه غربی ها همواره همین بوده اند و هدف آن ها این است که بر کل جهان مسلط شوند.

وی یادآور شد: همه آنهایی که می فهمند از جمله صیاد شیرازی‌ها، مصطفی چمران‌ها، علمای گرانقدر و شهدای هسته ای، از نگاه غرب مجرم هستند و به وجود آمدن چنین افرادی را مانع رسیدن به اهدافشان می دانند.

نماینده ولی فقیه در خراسان جنوبی با اشاره به اینکه اگر سپاه و نیروهای انتظامی و لشکری نبودند کشور نیز نبود، گفت: بسیج یک سازمان پر برکتی است که در هیچ زمانی نیروهای مسلح را تنها نگذاشته، و در هر زمانی که کشور به بن بست خورده، بسیج کلید حل مشکل بوده است.

انتهای پیام/ط

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha