جمعه ۳۱ فروردین ۱۴۰۳ |۹ شوال ۱۴۴۵ | Apr 19, 2024
قاسمی

حوزه/ رئیس اداره امور قرآنی اداره کل اوقاف و امور خیریه استان اصفهان گفت: علاقمندان برای حضور در بزرگترین رویداد قرآنی از ده دی تا سی ام دیماه فرصت دارند تا در آزمون سراسری حفظ و مفاهیم قرآن کریم ثبت نام کنند.

به گزارش خبرگزاری«حوزه» در اصفهان، به نقل از روابط عمومی اداره کل اوقاف و امور خیریه استان اصفهان، یحیی قاسمی، با اعلام این خبر، اظهار کرد: براساس هماهنگی های به عمل آمده و اقدامات صورت گرفته آزمون سراسری حفظ و مفاهیم قرآن کریم در اسفندماه سال جاری و در ۳ گروه امتحانی شامل حفظ قرآن کریم، مفاهیم و معارف قرآن و اهل بیت(ع)، و آموزش های الکترونیکی برگزار می شود.

وی در ادامه افزود: این آزمون با مشارکت معاونت قرآن و عترت وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی، مرکز امور قرآنی سازمان اوقاف و امور خیریه، اداره کل قرآن، عترت و نماز وزارت آموزش و پرورش، شبکه قرآن و معارف سازمان صدا و سیما برگزار می شود.

رئیس اداره امور قرآنی اداره کل اوقاف و امور خیریه استان اصفهان در ادامه، بیان کرد: پس از اعلام نتایج آزمون به برگزیدگان اعم از دانش آموزان و قرآن آموزان، مدارس، موسسات و مراکز قرآنی به قید قرعه جوایز نقدی اهداء می شود و به کسانی که موفق به کسب حد نصاب قبولی شوند گواهینامه پایان دوره اعطا می شود.

 قاسمی  اضافه کرد: کلیه امور مربوط به ثبت نام و دریافت کارت ورود به جلسه آزمون از طریق پایگاه اینترنتی به نشانی www.quranedu.ir  انجام می شود.

انتهای پیام/

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha