شنبه ۱ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۰ شوال ۱۴۴۵ | Apr 20, 2024
آیت الله نوری همدانی

حوزه/ اگر در مقابل نظام جمهوری اسلامی کسی جرأت مقابله ندارد، به خاطر موضوع جهاد و شهادت است.

به گزارش خبرنگارخبرگزاری«حوزه»، حضرت آیت الله نوری همدانی ظهر امروز در جمع فرمانده‌هان ناجا که در دفتر این مرجع تقلید برگزار شد، گفتند: اکنون در مقابل اسلام، حق و نظام جمهوری اسلامی صف  آرایی چون دنیا کفر و نفاق وجود دارد و لازم است در مقابل این جریانها با قدرت ایستاد و برخورد کرد.

این مرجع تقلید برشکرگزاری نعمت ها تأکید کردند و افزودند: اگر انسان شکر گزار نعمت ها نباشد، سر از کفران بیرون خواهد آورد.

ایشان با بیان اینکه بزرگترین نعمت، ولایت و انقلاب است، افزودند: انقلاب ارکانی دارد که از جمله آن اسلام، ولایت فقیه و مردم هستند، انقلاب باعث شد هیمنه دو ابر قدرت شرق و غرب در هم کوبیده شود. 

معظم له  افزودند: اما امام راحل فقیه و مجاهد بود و توانست کارهای بزرگ در جمهوری اسلامی انجام دهد.

حضرت آیت الله نوری همدانی گفتند:یکی از نعمت های عظیمی که انقلاب به وجود آورد، امنیت بود. این انقلاب برای این بودکه افرادی در جایگاه های مهم قرار گیرند، تا بتوانند باعث پیشرف اسلام، جامعه و کشور شوند.

 معظم له بیان داشتند: بعد از 40 سال بعد از پیروزی انقلاب، شاهد دستاوردهای مهمی در نظام جمهوری اسلامی هستیم که ازجمله آن قدرت های دفاعی، خود باوری، شجاعت و پیشرفت های علمی و هسته ای است.

 ایشان افزودند: از برکات دیگر انقلاب احیای جهاد و شجاعت بوده، این مسئله باعث شده انقلاب و نظام حفظ شود و تداوم یابد.

حضرت آیت الله نوری همدانی اظهار داشتند: اگر در مقابل نظام جمهوری اسلامی کسی جرأت مقابله ندارد، به خاطر همین موضوع جهاد و شهادت است.

۳۱۳/۴۰

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha