جمعه ۱۰ فروردین ۱۴۰۳ |۱۸ رمضان ۱۴۴۵ | Mar 29, 2024
سینمای دینی

حوزه/ مدیر انجمن سینمای جوانان استان قم بر لزوم حمایت مسئولان سینمایی کشور از تولید فیلم های فاخر و بصیرت افزا تاکید کرد.

رضا ابوذر در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری حوزه ضمن گرامیداشت دهه بصیرت اظهار داشت: سینمای پس از پیروزی انقلاب با وجود برخی انتقاداتی که به آن وارد بوده، نقش مهمی در راستای بصیرت افزایی جامعه داشته به ویژه سینمای دفاع مقدس که حقیقتاً آثار بسیار درخشان و ماندگاری در این ژانر تولید و اکران شده است که مایه افتخار همه ما می باشد.

وی افزود: در سال های اخیر نیز ساخت فیلم هایی چون "قلاده های طلا" در جهت رشد و ارتقای بصیرت و آگاهی جامعه بسیار مفید و موثر بوده و باید مسئولان و مدیران فرهنگی در جهت تولید این قبیل آثار ، بسترها و زمینه های حمایتی لازم را فراهم کنند.

این فیلمساز و مستندساز قمی همچنین با اشاره به این که تولید آثار باکیفیت هنری که در عین حال تاثیرگذار هم باشند، نیازمند بسترسازی مسئولان است، گفت: مسئولان و سیاست گذاران باید حمایت های درست و هوشمندانه ای از نسل جدید فیلمساز و هنرمند داشته باشند چرا که این نسل اگر به درستی هدایت و حمایت شود، می تواند منشأ تولید آثار فاخر و ماندگاری شود.

وی ضمن ابراز نارضایتی از عدم حمایت برخی از مسئولان در مواجهه با هنرمندان به خصوص هنرمندان جوان و پرانگیزه ابراز داشت: امید است که با تغییر رویکرد مسئولان در مواجهه با هنرمندان و مساله هنر، شرایط به شکلی پیش برود که در آینده، شاهد تولید آثار بیشتر و با کیفیت تری چه در زمینه فیلم بلند و چه فیلم کوتاه و یا مستند باشیم.

۳۱۳/۸

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha