پنجشنبه ۶ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۵ شوال ۱۴۴۵ | Apr 25, 2024
حجت الاسلام داوودی

حوزه/ رئیس بسیج طلاب و روحانیون استان یزد در جمع بانوان طلبه میبدی، بصیرت افزایی مردم نسبت به فتنه های اخیر حال و فتنه های آینده را از وظایف حوزویان دانست و گفت: حصر سران فتنه۸۸ از سوی شورای امنیت ملی در آن زمان انجام شد و دستور حصر خانگی از سوی مقام معظم رهبری صورت نگرفته است .

به گزارش خبرنگار خبرگزاری«حوزه»در یزد، حجت الاسلام مجتبی داودی در نشست بصیرتی مرکز تخصصی الزهرا(س) میبد، با یاداوری در پیش بودن چهلمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی، اظهار کرد: ما با تأسی از واقعه عاشورا و حماسه امام حسین(ع) بعضی از رخدادهای کلیدی نظام را باید جلوه دهیم چون حافظه تاریخی مردم ضعیف است و بسیاری از وقایع با گذشت زمان فراموش می شود.

وی تصریح کرد: این تذکر دادن یک شیوه قرآنی است و فلسفه آمدن 124 هزار پیامبر از سوی خداوند هم همین است و در حالی که 30 سال از پیروزی انقلاب اسلامی می گذشت دشمنان انقلاب اسلامی به دنبال انقلاب مخملی در کشور بودند.

رییس بسیج طلاب و روحانیون استان یزد اذعان کرد: تبیین وقایع باعث عبرت ماشده واحتمال تکرار آن واقعه را کم می کند به طور مثال در سال 88 عملکرد بعضی از مسئولین آن زمان در سال 87 و بیانات آنها والقا این مطلب به جامعه که باید در انتخابات سال 88 مواظب باشیم تا «تقلب» صورت نگیرد باعث به وجود آمدن جوّ سیاسی خاص وحساسیت نسبت به این موضوع شد.

حجت الاسلام داوودی افزود: دخالت دادن نظرات دشمنان ایران اسلامی و خط گرفتن از آنها از خطاهای آن دوران بود که بروز خسارت به ملت و امیدوار شدن دشمن به جریان نشانه ای از فتنه به شمار می رود.

وی  خاطر نشان کرد: دشمن در فکر ایجاد انقلاب رنگی در ایران بود که رهبری را تحت فشار قرار دهد تا مثل اکراین انتخابات را باطل  اعلام کنند، ولی با تدبیر رهبرمعظم انقلاب این فتنه بی اثر شد .

رییس بسیج طلاب و روحانیون استان یزد ابراز کرد: حصر سران فتنه88  از سوی شورای امنیت ملی در آن زمان انجام شد و دستور حصر خانگی از سوی مقام معظم رهبری صورت نگرفته است .

حجت الاسلام داودی تأکید کرد: اگر سران فتنه 88 توبه می کردند و مسئولیت کارهای خود را برعهده می گرفتند، بخشیده می شدند و رأفت اسلامی شامل حال آنها می شد.

وی با برشمردن برخی ایام الله از ابتدای قیام امام خمینی(ره)، گفت: نهم دی ماه یوم الله نامیده شد، چون دست عنایت غیبی به کمک این ملت آمد وکشور را نجات داد .

رئیس بسیج طلاب و روحانیون استان یزد فتنه اخیر دشمنان را اقتصادی دانست و هشدار داد: براساس هشدار رهبر معظم انقلاب اسلامی امکان وجود فتنه در سال 98 وجود دارد و از هم اکنون ملت انقلابی باید بصیرت کافی را در مواجهه با فتنه های بعدی دشمن به کار گیرند.

حجت الاسلام داودی، بصیرت افزایی آحاد جامعه و آگاه دادن انان نسبت به فتنه های اخیر و آینده را یکی از وظایف خطیر طلاب انقلابی حوزه های علمیه و مبلغین و مبلغات دانست.

انتهای پیام/

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha