جمعه ۳۱ فروردین ۱۴۰۳ |۹ شوال ۱۴۴۵ | Apr 19, 2024
شعر

حوزه/ حجت الاسلام سعادت از برگزاری مسابقات هنری چون خوشنویسی و جشنواره شعر استانی ویژه طلاب به مناسبت چهلمین سالروز پیروزی انقلاب اسلامی خبر داد.

حجت الاسلام مرتضی سعادت در گفتگو با خبرنگار «حوزه» در اصفهان، اظهار کرد: در سال جاری تحصیلی همچون سال های گذشته در مدارس علمیه استان کلاس های خوشنویسی را با اساتید طلبه پیگیری کردیم با این تفاوت که در امسال بیشتر روی خط تحریری تمرکز کرده تا بعد از اصلاح خط، دنبال خوشنویسی با قلم برویم.

وی در مورد مسابقات خوشنویسی حوزه علمیه اصفهان، ابراز داشت: امسال فراخوان چهارمین دوره مسابقات خوشنویسی طلاب حوزه علمیه اصفهان در دو گرایش ارسال اثر و خوشنویسی حضوری برگزار می گردد.

کارشناس واحد فرهنگی معاونت تهذیب و تبلیغ حوزه علمیه اصفهان  در مورد اهداف برگزاری این مسابقات بیان کرد: ما چند هدف را دنبال می کنیم اولاً انگیزه سازی برای طلابی که در دوره های ما در مدارس شرکت نمودند و اینکه می توانند محکی به فعالیت های خود داشته باشند، ثانیاً نیروهای جدیدی را کشف می کنیم که می توانند در آینده از اساتید خوشنویسی حوزه باشند.

وی در مورد دیگر مسابقات فرهنگی حوزه علمیه اصفهان، اظهار کرد: فراخوان جشنواره استانی شعر ویژه طلاب با موضوع انقلاب فاطمی و چهل سالگی انقلاب نیز در قالب شعر کلاسیک و آزاد اعلام شده است که شعرای طلبه می توانند آثار خود را با موضوعات فوق تا10بهمن به دبیرخانه شعر حوزه تحویل دهند.

حجت الاسلام سعادت در پایان بیان داشت: ان شاء الله در دهه مبارکه فجر و همزمان با چهلمین سالگرد انقلاب اسلامی برگزار نفرات برتر معرفی و هدایایی را دریافت خواهند کرد و در ضمن محفل شب شعر نیز در حضور ایشان برگزار می شود.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha