جمعه ۱۰ فروردین ۱۴۰۳ |۱۸ رمضان ۱۴۴۵ | Mar 29, 2024
تصاویر/ دیدار استاندار جدید با ائمه جمعه قم

حوزه/ بهرام سرمست، استاندار جدید قم گفت: با همه توانم برای خدمت به مردم انقلابی و بصیر شهر مقدس قم و همچنین حوزه های علمیه آماده هستم و خدمت به این شهر با اعتقادات دینی من عجین شده است.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری «حوزه»، استاندار جدید قم ظهر امروز در دیدار با آیت الله اعرافی، اظهارداشت: شهر مقدس قم خاستگاه انقلاب و نظام اسلامی مان است و خدمت در این شهر توفیقی منحصر به فرد می باشد.

مدیرکل سابق سیاسی وزارت کشور ادامه داد: سعی دارم در دیدارهایی با مراجع معظم تقلید به عنوان قلّه های رفیع حوزه های علمیه و علمای اعلام دیدارهایی داشته باشم، تا با نکته نظرات، راهنمایی ها و دغدغده های ایشان از نزدیک آشنا شوم و در مسیری گام بردارم که باقیات و صالحاتی برایم رقم بزند.

این استاد دانشگاه ضمن تشکر از حمایت های آیت الله اعرافی در خطبه های روزگذشته نماز جمعه قم از استاندار جدید، تصریح کرد: همه سعی و تلاشم اینست که در دوران ماموریتم در این شهر مقدس طرح و برنامه هایی عملیاتی و اجرا شود که خدمتی برای اهالی این استان انقلابی بوده و هم پاسخی به دغدغده های مراجع معظم تقلید باشد.

**لازم به ذکر است، هفته گذشته بهرام سرمست از سوی هیئت دولت به‌عنوان استاندار جدید استان قم منصوب شد.

سرمست پیش از این در وزارت کشور دو مسئولیت مدیرکل سیاسی و سرپرست معاونت سیاسی وزارت کشور را برعهده دارد پیش از این مدیرکل سیاسی استانداری تهران  بود و با حکم وزیر کشور، جایگزین محمدامین رضازاده در اداره کل سیاسی وزارت کشور شد.

سرمست متولد و اهل بناب و دارای دکتری علوم سیاسی است که در دولت یازدهم مسئولیت مدیرکل سیاسی، انتخابات و تقسیمات کشوری استانداری تهران را به عهده داشته است. جریان سیاسی وی متمایل به اعتدال و توسعه و شخصی نزدیک به رحمانی‌فضلی وزیر کشور محسوب می‌شود.

در کارنامه استاندار جدید قم مدیرکل سیاسی و انتظامی استانداری آذربایجان شرقی،‌ سرپرست فرمانداری تبریز، ریاست اداره دانش آموختگان و مدیریت پژوهش دانشگاه پیام نور، معاون فرهنگی و اجتماعی و گردشگری  منطقه آزاد ارس  و نیز مدیرکل سیاسی، انتخابات  و تفسیمات کشوری استانداری تهران دیده می‌شود. وی با بازنشسته شدن جبارزاده به‌عنوان سرپرست معاونت سیاسی وزارت کشور انتخاب شد. بیشتر اصحاب رسانه وی را با کمیسیون ماده ۱۰ احزاب نیز می‌شناسند که فعالیت‌های مربوط به احزاب سیاسی کشور را رصد و به فعالیت‌های آنان کمک می‌کند.

انتهای پیام   313/17

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha