شنبه ۱ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۰ شوال ۱۴۴۵ | Apr 20, 2024
امیرآبادی فراهانی

حوزه/ امیر آبادی گفت: من از جانب نمایندگان استان قم در مجلس آمادگی خود را برای افزایش همکاری ها و حمایت از برنامه‌های استاندار جدید قم اعلام می‌کنم.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری«حوزه»، احمد امیرآبادی عصر امروز در جلسه معارفه استاندار جدید قم که در سالن معصومیه فرمانداری برگزار شد، با اشاره به اهمیت بالای قم در کشور، عنوان کرد: شهر قم شهر بصیرت و عش آل محمد بوده و در جهان اسلام و تشیع از جمله مهم‌ترین شهرها به شمار می‌آید.

وی ادامه داد: استان قم به دلیل مرکزیت بزرگترین حوزه علمیه در جهان تشیع از مهم‌ترین استان‌های کشور بوده و برای استاندار جدید در بهبود شاخص های توسعه این استان آرزوی توفیق داریم.

عضو هیئت رئیسه مجلس شورای اسلامی با تاکید بر لزوم افزایش همکاری ها برای بهبود امور بیان کرد: من از طرف نمایندگان استان قم در مجلس آمادگی خود را برای افزایش همکاری ها و حمایت از برنامه‌های استاندار جدید قم اعلام می‌کنم.

امیرآبادی با تقدیر از زحمات آقای هاشمی در سمت سرپرستی استانداری قم تاکید کرد: در این دو ماهی که ایشان سرپرستی استانداری قم را به عهده داشتند، مدیریت خوب و مناسبی از خود برجای گذاشتند و در زمان حضور ایشان در این سمت خلا استاندار برای قم حس نشد.

وی یادآور شد: معاونان محترم استانداری نیز منشا خدمات بالایی برای استان بوده اند و همچنین برای آقای هاشمی در سمت معاونت سیاسی-امنیتی استانداری نیز آرزوی توفیق داریم.
انتهای پیام/

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha