پنجشنبه ۶ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۵ شوال ۱۴۴۵ | Apr 25, 2024
سید مهدی صادقی استاندار جدید قم

حوزه/ استاندار سابق قم با اشاره به ظرفیت‌های مهم قم گفت: وجود حوزه‌های علمیه و مراکز دینی از ظرفیت‌های اصلی استان قم بوده که باید از آن‌ها به‌درستی استفاده شود.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری«حوزه»، سید مهدی صادقی عصر امروز در آئین تودیع و معارفه استاندار جدید قم که در تالار معصومیه فرمانداری برگزار شد، عنوان کرد: از ظرفیت‌های عظیم قم باید به نحو شایسته‌ای استفاده شود.

وی با اشاره اهمیت تعامل بی دستگاهی در توسعه و پیشرفت قم افزود: حقیقت این بوده که توسعه و ترقی کامل استان قم با تعامل و هماهنگی تمام دستگاه‌های اداری و اجرایی استان ممکن است.

استاندار سابق قم با بیان برخی از جلوه‌های پیشرفت و توسعه قم در سال‌های گذشته ابراز کرد: خوشبختانه در سال‌های اخیر قم در عرصه‌های مختلف به‌خوبی مسیر توسعه و پیشرفت را دنبال کرده اما رسیدن به هدف‌گذاری‌های صورت گرفته صرفاً با تعاملات بین دستگاهی ممکن می‌شود.

صادقی اضافه کرد: استان قم دارای ظرفیت‌های بسیار بزرگی بوده که برای توسعه بیشتر استان لازم است تا از این فرصت‌های موجود به نحو بهتری استفاده شود، وجود حوزه‌های علمیه و مراکز دینی از ظرفیت‌های اصلی استان قم بوده که باید از آن‌ها به‌درستی استفاده شود.

وی خاطرنشان کرد: خوشبختانه در 40 ماه پایانی خدمت در نظام اسلامی توفیق استانداری قم حاصل شد که برای بنده به‌شدت مهم و حائز اهمیت است، در تمام ماه‌های خدمت در قم دست لطف الهی مشهود و مشخص بود.

استاندار سابق قم ادامه داد: در پایان دوران مسئولیت باید از تمام مردم شریف قم حلالیت طلبیده و نسبت به کم‌کاری‌های صورت گرفته از آن‌ها پوزش خواست، در 40 سال گذشته همسر بنده بیشترین فداکاری و توجهات را مفضول داشته‌اند.

انتهای پیام/

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha