پنجشنبه ۳۰ فروردین ۱۴۰۳ |۸ شوال ۱۴۴۵ | Apr 18, 2024
حجت‌الاسلام والمسلمین علی عباسی،

حوزه/ رئیس جامعه‌المصطفی در پیامی به «پاپ فرانسیس»، رهبر کاتولیک‌های جهان، سالروز میلاد حضرت عیسی مسیح(ع) و آغاز سال جدید میلادی را تبریک گفت.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری«حوزه»، متن پیام حجت‌الاسلام والمسلمین‌ عباسی به عالی‌جناب پاپ فرانسیس به این شرح است:

 

 

عالی‌جناب پاپ فرانسیس

 

رهبر محترم کاتولیک‌های جهان

با سلام و تحیت

بسیار خرسندم که فرارسیدن سالروز میلاد پرسرور حضرت عیسی‌بن مریم (ع) و آغاز سال جدید میلادی 2019  را، که مصادف با ماه ربیع و شادی مسلمانان است، به جناب‌عالی و تمام همکارن محترمتان در واتیکان تبریک گفته، به تمام یکتاپرستان عالم، به ویژه به جامعه عزیز مسیحیان ایران، تبریک عرض نمایم.

 

این‌جانب به نمایندگی از تمام همکارانم در جامعه‌المصطفی‌العالمیه، بزرگ‌ترین دانشگاه بین‌المللی جهان تشیع، در شهر مقدس قم و همچنین عمل نهادن به آموزه‌های اصیل اسلام در تعاملات ‌ادیانی، از این فرصت بهره جسته، ضمن تأکید بر جایگاه دین در نشر پیام معنویت، عقلانیت و عدالت در گره‌گشایی از معضلات معاصر بشریت، آمادگی این نهاد را برای تشریک مساعی بیشتر در جهت تعامل همدلانه اعلام می‌دارم و امیدوارم امسال، سال نقش‌آفرینی بیشتر پیروان ادیان در قبال صلح جهانی باشد. بشر امروز بیش از زمان دیگر نیازمند آن است تا با بهره‌گیری از آموزه‌های الهی پیامبران، در برابر سلطه‌جویی‌ قدرت‌ها ایستادگی کند. امیدوارم به حول و قوه الهی، فرصتی مناسب جهت ملاقات با حضرت‌عالی در سال 2019 پیش آید.

 

از خداوند متعال، سلامتی و موفقیت آن جناب و سربلندی و شادکامی همگان را مسئلت دارم.

علی عباسی

رئیس جامعه المصطفی

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha