جمعه ۱۰ فروردین ۱۴۰۳ |۱۸ رمضان ۱۴۴۵ | Mar 29, 2024
بازدید حجت الاسلام و المسلمین حیدری از دبیرستان عارفین اهواز

حوزه/ حجت‌الاسلام‌والمسلمین حیدری، در بازدید از مدرسه عارفین، بر لزوم توسعه مدارس امین در خوزستان و سطح کشور تأکید کرد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری «حوزه» در اهواز، حجت‌الاسلام‌ والمسلمین حیدری، نماینده مردم خوزستان در مجلس خبرگان رهبری، در راستای بررسی وضعیت مدارس وابسته به حوزه اهواز، از دبیرستان متوسطه اول عارفین، بازدید کرد.

وی در این بازدید ضمن گفتگو با معلمان و کادر اجرایی و آموزشی مدرسه، از روند فعالیت‌های چندگانه آموزشی، پرورشی و تربیتی دبیرستان عارفین مطلع شد.

امام جمعه موقت اهواز، در نشست با معلمان و کادر اجرایی مدرسه، با تقدیر از تلاش‌های انجام شده برای ارتقاء سطح معرفتی دانش آموزان، بر لزوم توسعه مدارس امین در خوزستان و سطح کشور تأکید کرد.

نماینده مردم خوزستان در مجلس خبرگان رهبری، با بیان اینکه مدارس امین خوزستان، به‌عنوان موفق‌ترین دستگاه‌های آموزشی دوره ابتدایی و متوسطه هستند، گفت: استقبال بی‌نظیر خانواده‌ها از مدارس امین به دلیل لمس عینی تأثیر برنامه‌های آموزشی و تربیتی مدارس بر روی دانش آموزان دال بر این موضوع دارد که مدارس امین در اجرای اهداف خود موفق بوده‌اند.

حجت‌الاسلام‌والمسلمین حیدری، همچنین پس از جلسه با مسئولین این مدرسه، در جمع دانش آموزان حاضر شد و چند دقیقه‌ای از خاطرات دوران تحصیل خود صحبت کرد.

 

انتهای پیام./

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha