پنجشنبه ۹ فروردین ۱۴۰۳ |۱۷ رمضان ۱۴۴۵ | Mar 28, 2024
حجت الاسلام والمسلمین ذوالنوری

حوزه/ نماینده مردم قم در مجلس شورای اسلامی گفت: ریشه بسیاری از مشکلات اقتصادی، داخلی است و نباید این مشکلات را به تحریم ها ربط دهیم.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری«حوزه»، حجت الاسلام و المسلمین مجتبی ذوالنوری امشب در سلسله نشست های بصیرتی که در مسجد حضرت زینب(س) قم برگزار شد، اظهار داشت: حادثه  9 دی از  ایام الله انقلاب اسلامی است و برگ زرینی دیگری بر افتخارات عظیم ملت ایران افزوده است.

وی تصریح کرد: فتنه 88 یک اعتراض انتخاباتی نبود، چرا که در قانون اساسی کشور ما بن بست نداریم و تمامی جوانب اعتراض و شکایت مشخص شده است.

نماینده مجلس شورای اسلامی با بیان این که تعامل نظام با نامزدهای انتخاباتی بسیار خوب بود، خاطر نشان کرد: حتی شورای نگهبان حاضر شد 10 درصد آراء را به صورت علنی شمارش کند، اما معترضین حاضر نشدند این مورد را قبول کنند.

حجت الاسلام والمسلمین ذوالنوری با اشاره به دیدارهای خود در سال 88 با کروبی، ابراز داشت: در یکی از این دیدارها به آقای کروبی گفتم همیشه در هر انتخاباتی یک بازنده و یک برنده وجود دارد و اگر قرار باشد کسی که انتخابات را باخته ادعای تقلب کند و سندی را نیز ارائه ندهد و خواستار باطل شدن انتخابات شود آیا این کار ظلم به بیت المال و مردم نیست.

وی ادامه داد: آیا این قانونی است که هر کسی که بازنده شد بدون سند بگوید انتخابات را باطل کنید آیا این یک رویه در تمامی انتخابات نظام نخواهد شد؟

نماینده مردم قم در مجلس طرح اصلی فتنه گران را مورد توجه قرار  داد و تاکید کرد: جورج سورس از پایه گذاران انقلاب های مخملی می گوید مهمترین رمز پیروزی در انقلاب های مخملی صف آرایی جمعیتی و کشته سازی است و همین نقشه در فتنه 88 بکارگیری شد.

وی به نقش مهم و تاثیرگذار رهبری در خاموش کردن آتش فتنه اشاره کرد و بیان داشت: وجود رهبری بصیر و شجاع که با پشتیبانی مردم با بصیرت وارد میدان شدند و پایه های اصلی فتنه را از بین بردند.

حجت الاسلام والمسلمین ذوالنوری با اشاره به تحریم های ظالمانه و مشکلات اقتصادی اخیر تصریح کرد: ریشه بسیاری از مشکلات اقتصادی داخلی است و نباید این مشکلات را به تحریم ها ربط دهیم.

وی با بیان این که باید در مقابل فساد بایستیم ، تاکید کرد: ما باید اعتماد مردم را جلب کنیم تا همانند 40 سال گذشته پشت سر انقلاب بایستند و این اعتماد جز با رفع بیکاری و از بین بردن فساد حل نمی شود.

نماینده مردم قم در مجلس تصریح کرد: طرح هایی برای شفافیت، مقابله با رانت خواری و فساد در دستور کار نمایندگان قرار دارد و بحمدالله این طرح ها مورد حمایت همه نمایندگان از جریان های مختلف سیاسی است.

 

 

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha