پنجشنبه ۶ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۵ شوال ۱۴۴۵ | Apr 25, 2024
تصاویر/ نشست صمیمانه آیت الله اعرافی با کارکنان مدیریت سطوح عالی حوزه علمیه قم

حوزه/ هم اکنون ۷۵ مدرسه آموزش و پرورش در منطقه پردیسان وجود دارد که مورد پوشش طرح اعزام مبلغ قرار نگرفته است . ناهنجاریها درمدارس آموزش و پرورش نگران کننده است.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری«حوزه»، حجت الاسلام والمسلمین شریفی در نشستی صمیمی آیت الله اعرافی با  کارکنان مدیریت سطح عالی حوزه علمیه قم که در مدرسه عالی دارالشفاء برگزار شد، به ارائه گزارشی از فعالیت های معاونت تبلیغ سطوح عالی و خارج گفت: در حال حاضر 120 مبلّغ در مدارس طرح امین قم، 25 مبلغ به صورت جهادی و  6نفر در طرح نسیم در حال فعالیت هستند.

معاون تبلیغ سطوح عالی و خارج حوزه علمیه قم ادامه داد: هم اکنون 75 مدرسه آموزش و پرورش در منطقه پردیسان وجود دارد که مورد پوشش طرح اعزام مبلغ قرار نگرفته است.

وی با اشاره به ناهنجاری ها درمدارس منطقه پردیسان، بر توجه بیشتر اعزام مبلّغ به این منطقه تأکید کرد.

حجت الاسلام والمسلمین شریفی ادامه داد: مشکل دیگر بحث اعزام مبلغ به روستاها است. در این بحث مشکلاتی وجود دارد و به همین دلیل نیاز به توجه ویژه برای اعزام مبلغ است.

معاون تبلیغ سطوح عالی و خارج حوزه علمیه استان قم با بیان اینکه تا کنون 60 درصد مبلغین از سوی مردم تأمین می شوند، افزود: تا حالا در مورد بحث رسانه و هنر کار خاصی انجام نشده؛ ولی دربعضی موارد به صورت جهادی فعالیت های شده است.

وی اظهارداشت: از دیگر فعالیت ها اعزام 100 مبلغ برای دهه فاطمیه، اعزام مبلغ به 40 مهد کودک امین و  مهدوی با هدف ارائه مبانی دینی و تربیتی بوده است.

313/40

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha