شنبه ۱ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۰ شوال ۱۴۴۵ | Apr 20, 2024
تصاویر/ نشست صمیمانه آیت الله اعرافی با کارکنان مدیریت سطوح عالی حوزه علمیه قم

حوزه/ تا کنون بیش از هزار و ۵۰۰ حکم تلبس صادر شده وبرای ۲هزار ۳۰۰ نفر کارگاه تلبس برگزار شد و همین تعداد مصاحبه شدند.

به گزارش خبرنگارخبرگزاری «حوزه»، حجت الاسلام والمسلمین محققیان در نشست مدیر حوزه های علمیه با کارکنان مدیریت سطوح عالی و خارج حوزه علمیه قم که در مدرسه عالی دارالشفاء برگزار شد، به ارائه گزارشی از فعالیت های معاونت تهذیب سطوح عالی و خارج حوزه علمیه  قم اشاره و ضمن استقبال بسیار خوب طلاب از ملبس شدن به لباس روحانیت، گفت: تا کنون بیش از هزار و 500 حکم تلبس صادر شده و برای 2هزار 300 کارگاه تلبس برگزار شد و همین تعداد مصاحبه شدند.

معاون تهذیب سطوح عالی و خارج حوزه علمیه قم ادامه داد: ازدیگر فعالیتها برگزار طرح شهید مطهری با حضور 500 نفر، برگزاری 20دوره قرآنی، شناسایی 150 استاد برای طرح علمی تربیتی، برگزاری و فعال بودند دروس اخلاق، آمادگی 30 درس اخلاق برای ارائه، ارائه 5هزار خدمات مشاوره به طلاب از جمله این کارها است.

کارهای عمرانی به سرعت در حال انجام است

حجت الاسلام والمسلمین سعیدی، معاون امور اجرایی سطوح عالی و درس خارج حوزه علمیه استان قم نیز  در این دیدار، گفت: سعی شده کارهای عمرانی و تعمیراتی خوب و مناسبی در حوزه انجام شود که ازجمله آن تعمیرات و رنگ آمیزی ساختمان اداری مدرسه دارالشفاء، آشپزخانه و ... است.

2هزار 500 نفر استاد در حوزه مشغول تدریس هستند

حجت الاسلام والمسلمین سجودی، مسئول امور اساتید سطوح عالی و درس خارج حوزه علمیه استان قم نیز گفت: در حال حاضر 2هزار 500 نفر استاد در حوزه مشغول تدریس هستند که از این تعداد 1هزار 500 استاد دارای پرونده فعال، 200 استاد خارج و 80 نفر برای ارائه درس خارج درخواست دادند.

313/40

 

 

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha