شنبه ۱ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۰ شوال ۱۴۴۵ | Apr 20, 2024
پدر شهید مدافع حرم

حوزه/ پدر شهید مدافع حرم گفت: گذر از فتنه ۸۸ در سایه عنایات الهی و رهبری حکیمانه رهبر معظم انقلاب محقق شد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری«حوزه»، حجت‌الاسلام والمسلمین لطفی نیاسر در همایش ویژه دهه بصیرت که در آستان مقدس امامزاده علی بن جعفر(ع) برگزار شد، اظهار کرد: مردم ایران از دیرباز مشمول عنایات و برکات امامزادگان بوده‌اند و بقاع متبرکه آنها همواره ملجأ و پناهگاه شیعیان بوده است.

وی افزود: امیرالمومنین علی(ع) در روایتی می‌فرمایند دنیا انسان را فریب می‌دهد و به آدمی ضرر می‌رساند و سپس کنار می‌رود؛ در این شرایط نباید فریب مادیات را خورد و از فرصت‌هایی که به انسان داده می‌شود بهترین استفاده را برد و توشه آخرت برگرفت.

پدر شهید مدافع حرم با بیان اینکه اگر بخواهیم این انقلاب بماند باید گوش به فرمان مقام ‌معظم رهبری باشیم، گفت: گذر ایران از فتنه خطرناک ۸۸ با تدبیر رهبری و ولایت‌مداری مردم بود.

وی ادامه داد: سوریه، لبنان و عراق از شر وجود تکفیری‌ها و دشمنان آزاد شدند و به زودی و با یاری الهی، یمن هم از دست آل سعود و دشمنان اسلام نجات خواهد یافت.

حجت الاسلام والمسلمین لطفی نیاسر با بیان اینکه ولایت‌مداری و اطاعت از فرامین اسلام ناب، عامل نجات مسلمانان از شر دشمنان است، گفت: امیدواریم در سایه توجهات حضرت ولیعصر(عج) و رهبری‌های مدبرانه حضرت آیت‌الله خامنه‌ای، همچنان در مسیر تعالی و پیشرفت باشیم و به سعادت دنیا و آخرت دست یابیم.

 

 

۳۱۳/۳۲

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha