شنبه ۱ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۰ شوال ۱۴۴۵ | Apr 20, 2024
حجت الاسلام اسکندری

حوزه/ حجت الاسلام والمسلمین اسکندری به عنوان مدیرکل جدید اوقاف و امورخیریه استان قم معرفی شد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری«حوزه»، مراسم تکریم و معارفه مدیرکل جدید اوقاف و امورخیریه استان قم امروز با حضور آیت الله حسینی بوشهری، آیت الله سعیدی، آیت الله بهشتی و حجت الاسلام والمسلمین روحانی نژاد معاون سازمان اوقاف و امورخیریه کشور و مسئولان ملی و استانی در قم برگزار شد.

در ابتدای این مراسم که از ساعت 10 امروز در مجتمع فرهنگی امامزاده سیدعلی(ع) برگزار شد، حجت الاسلام والمسلمین حسینی مقدم مدیرکل پیشین این اداره کل گفت: قم شهر و حرم اهل بیت(ع) است و خدمت به این شهر خدمت به دین مبین اسلام و مامن اهل بیت(ع) است.

در ادامه این مراسم آیت الله حسینی بوشهری بر لزوم خدمت رسانی به مردم و نظام اسلامی تاکید کرد وگفت: فرصت خدمت یک نعمت است که باید قدردان آن باشیم و هر کسی که از این فرصت بهره مند شود بهره و توشه مناسبی برای آخرت برداشته است.

حجت الاسلام والمسلمین روحانی نژاد معاون سازمان اوقاف و امورخیریه نیز در این مراسم با اشاره به اهمیت جایگاه امور خیریه بر لزوم توسعه امورخیریه در این سازمان تاکید کرد.

پس اهدای لوح تقدیر مدیرکل پیشین، حکم حجت الاسلام والمسلمین اسکندری به عنوان مدیرکل جدید اوقاف و امورخیریه استان قم قرائت و به وی تقدیم شد.

انتهای پیام

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha