جمعه ۳۱ فروردین ۱۴۰۳ |۹ شوال ۱۴۴۵ | Apr 19, 2024
تصاویر/ تکریم و معارفه مدیرکل اوقاف و امورخیریه استان قم

حوزه/ مدیرکل جدید اوقاف و امورخیریه استان قم با اشاره به علاقه مندی خاص به حوزه علمیه قم، جدا شدن ظاهری از تحصیل و تدریس در حوزه را صرفا برای خدمت به نظام اسلامی اعلام کرد .

به گزارش خبرنگار خبرگزاری«حوزه»، حجت‎الاسلام والمسلمین عباس اسکندری امروز در مراسم تکریم و معارفه مدیرکل اوقاف و امورخیریه استان قم که در مجتمع فرهنگی امامزاده سیدعلی(ع) برگزار شد، با ذکر این مطلب که از سال 52 به حوزه علمیه قم وارد شدم گفت: تا سال 72 در این حوزه مبارکه حضور داشتم.

وی با اشاره به حضور در لار به عنوان مدیر تبلیغات اسلامی این شهر،افزود: در آن زمان با اصرار مدیرسازمان تبلیغات قرار شد که یک سال به عنوان مدیر تبلیغات لار مشغول باشم ولی تا امروز به طول انجامید.

مدیرکل اوقاف و امورخیریه استان قم تصریح کرد: بنده هیچگاه علاقه به ترک قم نداشتم ولی خدمت به نظام و مردم جزو افتخارات است؛ در همان زمان و مدیرکلی تبلیغات اسلامی فارس پیوسته به دنبال حضور در قم بودم و در اوایل سال 88 به قم آمدیم و همیشه از حضرت فاطمه معصومه(س) می خواهیم که در قم بمانیم و خدمت‌گزار باشیم، حتی به سمت جاروکشی یکی از بقاع متبرکه نیز برای من غنیمت است.

وی گفت: پس از تغییر و تحولات سازمان، پست های خارج از قم مطرح شد و بنده دوباره به حضرت معصومه(س) متوسل شدم که از قم خارج نشوم و در همین هنگام بود که پست مدیرکلی اوقاف پیشنهاد شد.

حجت‎الاسلام اسکندری با ذکر این مطلب امیدوارم در این سمت شرمنده حضرت معصومه(س)، مراجع و حوزویان مردم قم نشوم بیان کرد: حفظ و توسعه موقوفات و بازگرداندن اعتماد مردم به این سازمان از اولویت های مهمی است که باید به آن توجو داشت.

مدیرکل اوقاف و امورخیریه استان قم: ترویج دین و آموزه های قرآنی و خدمت به مستمندان و نیازمندان جامعه اسلامی را از جمله رسالت های این سازمان دانست و گفت: باید فضای درونی و بیرونی بقاع را به شکلی مدیریت کنیم که همه مشتاق باشند در حول این بقاع زندگی کنند.

 

انتهای پیام

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha