پنجشنبه ۹ فروردین ۱۴۰۳ |۱۷ رمضان ۱۴۴۵ | Mar 28, 2024
سعید ناجی استانداری سمنان

حوزه/ناجی گفت: باید وضعیت کشور در قبل و بعد انقلاب اسلامی به‌عنوان سند تاریخ انقلاب بازگو شود.

به گزارش خبرگزاری «حوزه» از سمنان، سعید ناجی، پیش از ظهر روز یکشنبه (۱۶ دی‌ماه) در نشست شورای سیاست‌گذاری و راهبردی بزرگداشت چهلمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی در استان سمنان، به میزبانی دفتر نماینده ولی‌فقیه در استان و امام جمعه سمنان، با اشاره به اهمیت چهلمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی اظهار داشت: امسال به‌طور ویژه‌ای این بزرگداشت ارزشمند را دنبال می‌کنیم و چهل سال افتخار و سربلندی انقلاب باید بیش‌ازپیش مطرح شود.

معاون سیاسی امنیتی استاندار سمنان با بیان اینکه باید برای جامعه بیان شود که پیش از انقلاب در کدام نقطه تاریخ قرار داشتیم و به دلایل بروز انقلاب و ضرورت شکل‌گیری انقلاب پرداخته شود، گفت: باید وضعیت کشور در قبل و بعد انقلاب اسلامی به‌عنوان سند تاریخ انقلاب بازگو شود و انقلاب اسلامی دستاوردها و خدمات فراوانی را برای کشور رقم‌زده است.

وی با بیان اینکه باید بیان کنیم که در وضعیت فعلی در کجا قرار داریم و در این 40 سال به کجا رسیده‌ایم و دستاوردها و خدمات چیست، افزود: باید اینکه به کجا می‌رویم و اهداف عالیه و تعالی انقلاب اسلامی برای جامعه مطرح شود.

ناجی همچنین بر سه عنصر دفاع از دستاوردها و خدمات صورت گرفته در انقلاب اسلامی، پاسخگویی نسبت به عملکرد و فعالیت‌ها شکل‌گرفته و ایجاد امیدواری و تقویت روحیه امید در مردم نسبت به آینده انقلاب اسلامی تأکید کرد.

انتهای پیام/

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha