سه‌شنبه ۴ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۳ شوال ۱۴۴۵ | Apr 23, 2024
 تصاویر/ بازدید مدیر حوزه علمیه استان سمنان از رسانه رسمی حوزه

حوزه/ حجت‌الاسلام‌والمسلمین رستمیان گفت: تبیین مبانی انقلاب اسلامی برای طلاب جوان در دست تدوین قرار دارد و در دستور کار برای اجراست.

به گزارش خبرگزاری «حوزه» از سمنان، حجت‌الاسلام‌والمسلمین محمدحسن رستمیان، پیش از ظهر روز یکشنبه (۱۶ دی‌ماه) در نشست شورای سیاست‌گذاری و راهبردی بزرگداشت چهلمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی در استان سمنان، به میزبانی دفتر نماینده ولی‌فقیه در استان و امام جمعه سمنان، با اشاره به برنامه‌های کارگروه حوزه و روحانیت ستاد بزرگداشت چهلمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی در استان سمنان، اظهار داشت: تاکنون 2 همایش حوزه انقلابی با هدف جوشش تفکر انقلابی و تعمیق مبانی و اصول انقلاب اسلامی در مدارس علمیه استان سمنان برگزارشده است.

مدیر حوزه علمیه استان سمنان با بیان اینکه تبیین مبانی انقلاب اسلامی برای طلاب قشر جوان در دست تدوین قرار دارد و در دستور کار برای اجراست، افزود: قرار است با همکاری شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان در جهت تولید و تأمین محتوا برای مبلغین در آستانه چهلمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی گام برداریم.

وی با اشاره به اینکه باید خدمات و دستاوردهای روحانیون در ۴۰ سالگی انقلاب اسلامی به نمایش گذاشته شود، افزود: نقش حوزه علمیه به‌عنوان خاستگاه انقلاب و در تداوم انقلاب اسلامی باید برجسته و تبیین شود.

حجت‌الاسلام‌والمسلمین رستمیان با اشاره به نقش مفید و مؤثر و قوی حوزه‌های علمیه در عرصه‌های مختلف انقلاب اسلامی خاطرنشان کرد: حوزه علمیه در همه عرصه‌های انقلاب اسلامی با نهادهای مختلف ازجمله آموزش و پرورش به‌عنوان طرح امین همکاری داشته و خواهد داشت.

انتهای پیام/

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha