جمعه ۳۱ فروردین ۱۴۰۳ |۹ شوال ۱۴۴۵ | Apr 19, 2024
​جوانان مسلمان تحصیل کرده،  پارک ها را پاکیزه نگه می دانند

حوزه/ درحالی که دولت فدرال آمریکا از ۲۲ دسامبر سال ۲۰۱۸ تاکنون به حالت تعطیل درآمده است، گروهی از جوانان مسلمان در حرکتی گروهی به تمیزکردن پارک های آمریکا از جمله تالار استقلال و ناقوس آزادی مشغول شدند.

به گزارش گروه ترجمه خبرگزاری «حوزه»، به نقل از philly، گروهی از جوانان مسلمان در حرکتی گروهی به تمیز کردن پارک های ایالات متحده از جمله تالار استقلال در پارک ملی تاریخی استقلال واقع در شهر فیلادلفیا،  در پنسیلوانیا اقدام کردند.

این جوانان مسلمان هدف شان از بین بردن سوءبرداشت ها درباره اسلام و جامعه مسلمانان در جهان به ویژه ایالات متحده می باشد.

زبیر عبدالله 17 ساله که جارو به دست همراه با هم سن و سال های مسلمانش در خیابان به جارو کشیدن زباله هایی که مردم ریخته اند می پردازد، می گوید: ما امروز اینجا آمده ایم زیرا معتقدیم که به عنوان یک جامعه مسلمان وظیفه داریم به همسایگان مان کمک کنیم و شهر را تمیز نگه داریم.

عبدالله که دانش آموز سال اولی در دبیرستان جادج در فیلادلفیا می باشد گفت: تصورات غلط زیادی علیه اسلام وجود دارند از جمله اینکه اسلام نفرت از همسایگان را می آموزد که نادرست است. در حالی که به ما آموخته اند همسایگان مان را دوست بداریم و به آن هایی که در اطراف مان زندگی می کنند کمک رسانی کنیم.

گفته می شود در حالی که دولت ایالات متحده به حالت تعطیل درآمده است، بسیاری جوانان مسلمان در روزهای شنبه و یکشنبه به تمیزکاری پارک های ملی در سرتاسر کشور مشغول بوده اند.

لازم به ذکر است دولت فدرال آمریکا از ساعت 12:01 ظهر روز 22 دسامبر تا کنون پس از شکست مذاکرات بودجه به ویژه  در پی تقاضای 5 میلیارد دلاری دونالد ترامپ رئیس جمهور آمریکا برای ساخت دیوار در مرز مکزیک، به حالت تعطیل در آمد.

خدمات پارک ملی، امنیت ملی، حمل و نقل و کشاورزی از سازمان هایی هستند که تحت تاثیر این تعطیلی قرار گرفته اند. تقریبا نیمی از  800 هزار کارمند فدرال که شغلشان در معرض خطر قرار گرفته باید سر کار باقی بمانند و بدون حقوق کار کنند که پس از پایان تعطیلی دولت، حقوق آنان پرداخت می شود. 380 هزار کارمند اضافی از جمله بیش از 50 هزار کارگرد در خدمات درآمد داخلی به مرخصی بدون حقوق فرستاده شده اند.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha