چهارشنبه ۵ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۴ شوال ۱۴۴۵ | Apr 24, 2024
پربازدیدترین خبر حوزه نیوز

حوزه/ پربازدیدترین خبر هفته قبل مربوط به «ثبت نام اینترنتی روحانیون برای دیدار با رهبر معظم انقلاب در ۱۹ دی» بوده که با استقبال بسیار مناسب مخاطبان مواجه شده است.

به گزارش خبرگزاری «حوزه»، روزانه صدها خبر از درگاه های ۲۰ گانه حوزه نیوز به 5 زبان منتشر می شود که برخی اخبار، بیش از بقیه توجه مخاطبان را به خود جلب می کند.

با هم مروری بر پربازدیدترین اخبار فارسی خبرگزاری رسمی حوزه در هفته گذشته می کنیم که به ترتیب بازدیدها تنظیم شده است:

 

ثبت نام اینترنتی روحانیون برای دیدار با رهبر معظم انقلاب در ۱۹ دی

پربازدیدترین خبر هفته قبل مربوط به «ثبت نام اینترنتی روحانیون برای دیدار با رهبر معظم انقلاب در ۱۹ دی» بوده که با استقبال بسیار مناسب مخاطبان مواجه شده است.

 

آیت‌الله موسوی جزایری:

مشکلات کارگران گروه‌ ملی حل شد

مشکلات کارگران گروه ملی اهواز از اخبار پربازدید و پرحاشیه هفته های اخیر بود که نماینده ولی فقیه در خوزستان از حل مشکلات این کارگران عزیز خبر داد و مورد اقبال مخاطبان قرار گرفت.

 

ناگفته هایی از زندگی رهبر انقلاب/ هر ۴ فرزند پسر ایشان مستأجرند

از دیگر اخبار پربازدید هفته گذشته خبرگزاری حوزه، سخنان رئیس دفتر مقام معظم رهبری در مجمع عمومی نمایندگان طلاب و فضلای حوزه علمیه قم بود که به بیان ناگفته هایی از زندگی رهبر انقلاب پرداخت.

حجت الاسلام والمسلمین محمدی گلپایگانی در بخشی از سخنان خود گفت: بنده از خود ایشان شنیدم که اگر مسائل حفاظتی نبود، با پیکان به این طرف و آن طرف می رفتم. در دفتر ایشان ماشین هایی وجود دارد و از آن استفاده می شود؛ اما معظم له هر شش ماه یکبار پول بنزین و هزینه استهلاک ماشین هایی را که از آن استفاده کرده اند، به حفاظت بر می گردانند.

 

پاسخ های صریح آیت الله العظمی وحید خراسانی به بعضی مطالب منتسب به ایشان:

ابدا به کسی توصیه چاپ رساله عملیه نکرده ام/ اگر کسی ادعا کرد نفی کنید

در رتبه بعدی از پربازدیدهای حوزه نیوز، پاسخ های صریح آیت الله العظمی وحید خراسانی به بعضی مطالب منتسب به ایشان بوده است.

 

دلیل خارج شدن آیت الله العظمی صافی از شورای نگهبان

سخنان آیت الله مقتدایی در جلسه افتتاحیه کمیسیون‌های یازدهمین اجلاسیه جامعه مدرسین حوزه علمیه و علمای بلاد نیز مورد استقبال مخاطبان قرار گرفت.

وی در این اجلاسیه به برخی اظهار نظرها پیرامون اعضای شورای نگهبان در سالهای گذشته اشاره کرد و گفت: برخی اختلاف نظر آیت‌الله صافی گلپایگانی با امام خمینی(ره) را دلیل خارج شدن ایشان از شورای نگهبان عنوان کرده اند در حالی که دلیل آن درخواست خود آیت‌الله صافی به دلیل مشکلات جسمانی بود.

 

مراجعه روزانه ۱۰ هزار طلبه به پیشخوان برخط/ راه اندازی سامانه فراکاوش در معاونت پژوهش/ ایجاد شبکه اجتماعی مبلغین

دستاوردهای مرکز فناوری اطلاعات حوزه های علمیه از دیگر اخبار پربازدید خبرگزاری حوزه بوده است.

 

روحانی که «مرشد زورخانه» است+ عکس

مصاحبه با حجت الاسلام حمیدرضا غنی، روحانی «باستانی کار و مرشد زورخانه» و «معلم قرآن» نیز از پربازدیدهای رسانه رسمی حوزه های علمیه در هفته گذشته بوده است.

 

جریان خنثی شدن توطئه قتل آیت الله العظمی سیستانی توسط مدعی یمانی

اعلام خبر خنثی شدن توطئه قتل مرجع تقلید شیعیان عراق نیز از دیگر پرمخاطبان حوزه نیوز در هفته گذشته بود.

حجت الاسلام هوشیار در نشست علمی «جریان شناسی مدعی یمانی» گفت: طرفداران جریان یمانی به رهبری شخص احمدالحسن، همزمان با ایام عاشورای حسینی که بسیاری از اهالی شهر نجف اشرف عازم کربلای معلی می شوند با جمع شدن در پادگان خودساخته ای در این شهر که در این ایام خلوت تر از همیشه بود تصمیم به عملی کردن نقشه ترور آیت الله سیستانی گرفتند که البته با هوشیاری پلیس این شهر شکست خورد و بسیاری از این افراد در پادگان خود کشته شدند.

 

توصیه آیت الله العظمی مظاهری به جوانان:

عمر خود را به تماشاي فيلم و سريال و شنيدن موسيقي‌ نگذرانید

از دیگر اخبار پربازدید رسانه رسمی حوزه های علمیه، توصیه آیت الله العظمی مظاهری به جوانان بوده است. ایشان بیان داشتند: آن دسته از افراد که شبانه‌روز، خود را سرگرم کارهايي مانند تماشاي فيلم و سريال و شنيدن موسيقي‌ مي‌کنند و به فکر کار، مطالعه، خدمت به خلق خدا و عبادت نيستند و عمر خود را به بطالت و بيهودگي مي‌گذرانند، از زندگي، حاصلي جز پوچي نصيب آنان نمي‌گردد، در آخرت نيز گرفتار خواهند بود.

 

فرزند آیت الله هاشمی شاهرودی از پدر می گوید

در رتبه بعدی از پربازدیدهای حوزه نیوز، سخنان حجت‌الاسلام سید علا هاشمی شاهرودی، در آیین گرامیداشت ارتحال حضرت آیت‌الله حاج سید محمود هاشمی شاهرودی(ره) رئیس فقید مجمع تشخیص مصلحت نظام در میامی بوده است.

 

 

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha