شنبه ۱ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۰ شوال ۱۴۴۵ | Apr 20, 2024
ستاد همکاریها

حوزه/فرهنگیان استان البرز بیشترین استقبال را از سامانه مرکز پاسخ گویی به سوالات دینی داشته اند.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری «حوزه» به نقل از دبیرخانه ستاد همکاری ها، فرهنگیان استان البرز با استقبال از اپلیکیشن بشری ویژه فرهنگیان و معلمان سراسر کشور که توسط مرکز پاسخ گویی به سئولات دینی تدوین شده است بیشترین استقبال  را از این سامانه دینی و فرهنگی داشته اند. 

 بر پایه این گزارش: پس از اعلام آمادگی مرکز پاسخ گویی به سئولات دینی دفتر تبلیغات اسلامی حوزه علمیه قم مبنی بر ارایه سرویس ویژه معلمان و آموزگارن کشور با طراحی و تدوین اپلیکیشن بشری و فراخوان دبیرخانه ستاد همکاریها از معلمان سراسر کشور از طریق پرتال رسمی وزارت  آموزش و پرورش و پرتال های مراکزاستانها  جهت دعوت از فرهنگیان برای بهره مندی از امکانات این نرم افزار برای دست یابی آسان به پاسخ سئوالات و شبهات علمی ، اعتقادی ، فرهنگی و دینی و مذهبی این طرح با استقبال فرهنگیان مواجه گردید. 

طبق آمار اعلام شده از مرکز ملی پاسخ گویی به سئوالات دینی تاکنون فرهنگیان استان البرز بیشترین استقبال را داشته و پس از آن  استانهای فارس ، خراسان رضوی و جنوبی  رده های دوم تا چهارم را در استقبال از این نرم افزار علمی فرهنگی و مذهبی به خود اختصاص داده اند.  

*اپلیکیشن بشری چیست 

مرکز ملی پاسخ گویی به سئوالات دینی دفتر تبلیغات اسلامی حوزه علمیه قم نرم افزار اندروید بشری ویژه معلمان سراسر کشور را به منظور دست یابی آسان به پاسخ سئوالات و شبهات دانش آموزی تدوین و در معرض فضای مجازی قرار داده است.

این مرکز در راستای  تعمیق باور های دینی، سرویس مشاوره و پاسخ گویی ویژه ه ای را برای نخبگان فرهنگی، معلمان، مربیان، امامان جماعت و سایر فعالان فرهنگی تدوین و روانه کافه بازارکرده است.  

پاسخ گویی در این  سامانه در شش گروه قرآن ،حدیث ،اعتقادات، اخلاق ،مشاوره و تاریخ توسط کارشناسان فرهیخته به صورت مستند و در کوتاه ترین زمان ممکن انجام خو اهد داد . 

برای دست یابی به اپلیکیشن بشری  با مراجعه به کافه بازار اندروید وسرچ واژه  بشری فرایند نصب انجام خواهد شد و جهت عضویت در مراحل دسترسی به اطلاعات این سامانه نیازی به درج اطلاعات  و مشخصات فردی نیست  و تنها با پر کردن فیلد های  ستاره دار امکان دستیابی و به محتوای آن و نیز تبادل  سئوالات، شبهات و پاسخ های آن در سریع ترین زمان ممکن در اختیار مخاطبان قرار خواهد گرفت.

جهت کسب اطلاعات بیشتر  و طرح انتقادات و پیشنهادات خود با شماره 02537174190 همه روزه از ساعات 9 الی 13 تماس بگیرید.

انتهای پیام  ۳۱۳/۱۷

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha