چهارشنبه ۵ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۴ شوال ۱۴۴۵ | Apr 24, 2024
موسوی

حوزه/ معاون آموزش حوزه علمیه استان لرستان از برگزاری آزمون ارتقا و تکمیل حکم تدریس برای اساتید حوزه علمیه این استان خبر داد .

حجت الاسلام سید محمد باقر موسوی در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری«حوزه» در خرم آباد، با اعلام این خبر گفت: در این آزمون که اخیرا برگزار شد 99 استاد برای ارتقاء و تکمیل حکم تدریس در مدارس علمیه استان لرستان به رقابت پرداختند.

وی ادامه داد: آزمون ارتقا و تکمیل حکم تدریس برای اساتید حوزه لرستان در گرایش های فقه و اصول، علوم قرآنی، علوم عقلی و ادبیات برگزار شد.

معاون آموزش حوزه علمیه استان لرستان همچنین از برگزاری آزمون شفاهی پایه 6 برای طلاب مدارس علمیه استان خبر داد و گفت: در این آزمون قریب به 80 طلبه پایه 6 شرکت کردند که پس از قبولی در آزمون شفاهی به پایه بالاتر تحصیلی هدایت خواهند شد.

حجت الاسلام موسوی با بیان اینکه هم اکنون بیش از یک هزارو 300 طلبه مدارس علمیه لرستان در امتحانات پایان ترم شرکت دارند، گفت: طلاب مدارس علمیه استان در حال حاضر امتحانات حضوری خود را در پایه های 1 تا 10 سپری می کنند .

وی در پایان با اشاره به اینکه برگزاری امتحانات پایان نیم سال ترم تحصیلی طلاب براساس تقویم و بازه زمانی پیشنهادی مدارس برگزار شده است خاطر نشان کرد: امتحانات غیرحضوری مدارس علمیه استان لرستان نیز برای 100 طلبه غیرحضوری از 27 بهمن تا 3 اسفند برگزار خواهد شد.

 

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha