جمعه ۱۰ فروردین ۱۴۰۳ |۱۸ رمضان ۱۴۴۵ | Mar 29, 2024
غلامی

حوزه/ معاون فرهنگی،آموزشی و پژوهشی اداره کل تبلیغات اسلامی استان لرستان از فعالیت تبلیغی قریب به ۴۰۰ مبلغ بومی و غیربومی خواهر و برادر برای تبیین سبک زندگی فاطمی و دستاوردهای انقلاب اسلامی در مناطق مختلف این استان خبر داد .

حجت الاسلام احمد رضا غلامی در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری «حوزه» در خرم آباد با اشاره به تقارن ایام فاطمیه با چهلمین فجر انقلاب، گفت: ۴۰۰ مبلغ با حضور در مساجد، مدارس، نهادهای فرهنگی، مراکز آموزش عالی و ... لرستان، ویژه برنامه های شهادت بانوی دو عالم حضرت فاطمه زهرا(س) و 40 سالگی انقلاب را اجرا می کنند .

وی ادامه داد: برگزاری محافل انس با قرآن، بیان فضائل حضرت زهرا(س)، تبیین سبک زندگی فاطمی، برگزاری مسابقات فرهنگی و کتابخوانی، تجهیز کتابخانه های شبستان مساجد، دیدار با خانواده معظم شهدا، برگزاری گفتمان های انقلابی و بیان دستاوردها و خدمات نظام در 40 سالگی انقلاب از جمله محوری ترین برنامه های تبلیغی مبلغان در مناطق مختلف استان لرستان است.

معاون فرهنگی، آموزشی و پژوهشی اداره کل تبلیغات اسلامی لرستان با اشاره به هجمه های دشمن برای کمرنگ کردن باورهای اعتقادی و انقلابی در بین مردم، تصریح کرد: مبلغان باید با تمام توان و همتی جهادی دستاوردها و خدمات نظام  را در بخش های مختلف برای مخاطبان تبلیغ و تشریح کنند .

حجت الاسلام غلامی در پایان با بیان اینکه مبلغان نقش موثری در روحیه بصیرت افزایی، دشمن شناسی و استکبار مردم دارند، گفت: مبلغان برای مقابله با توطئه های دشمن رسالتی خاص دارند و باید با مطالعه، تسلط  به علم روز و بیانی شیوا پاسخگوی سؤالات و شبهات مخاطبان به ویژه نسل جوان باشند.

انتهای پیام

 

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha