پنجشنبه ۳۰ فروردین ۱۴۰۳ |۸ شوال ۱۴۴۵ | Apr 18, 2024
آرین غلامی نوجوان شطرنج باز

حوزه/ آرین غلامی نوجوان ۱۸ ساله قائم‌شهری در مسابقات برق‌آسای جام ریلتون سوئد، پس از روبرو نشدن با نماینده رژیم صهیونیستی در مسابقه فینال، با کسب هفت امتیاز نایب‌قهرمان شد...

 خبرگزاری «حوزه» - تهران، آرین غلامی نوجوان 18 ساله قائم‌شهری در مسابقات برق‌آسای جام ریلتون سوئد با کسب هفت امتیاز نایب‌قهرمان شد؛ این نوجوان نام‌آشنای شطرنج ایران که تا دور هفتم بر همه رقبا یکی پس از دیگری پیروز شده بود و می رفت تا قهرمان شود، در دور هفتم از رویارویی با نماینده رژیم صهیونیستی سرباز زد و یک امتیاز از دست داد و در نهایت نایب‌ قهرمان این دوره از مسابقات شد.

آرین غلامی در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری «حوزه»، با اشاره به این اقدام خود و عدم رویارویی با نماینده رژیم صهیونیستی در مسابقات برق‌آسای جام ریلتون سوئد، اظهار داشت: این مسابقات در دو بخش استاندارد و برق‌آسا برگزار شد و من در بخش استاندارد توانستم عنوان استاد بزرگی را کسب کنم از مرز درجه ریتینگ 2500 هم گذشتم.

این نوجوان نام‌آشنای شطرنج ایران تصریح کرد: در بخش برق‌آسا هم از 6 مسابقه موفق به کسب 6 امتیاز شده بودم و یک امتیاز از سایرین جلو بودم.

وی افزود: در دوره هفتم بنده با نماینده رژیم غاصب اسرائیل افتادم اما من به پشت میز نرفتم و در آن لحظه هم همه در سالن مسابقات تعجب کرده بودند و باورشان نمی‌شد، اما من در این قسمت از مسابقه شرکت نکردم و درنهایت مقام دوم کسب کردم.

غلامی با بیان اینکه هدف من از انصراف در تداوم بازی و عدم رویارویی با نماینده رژیم صهیونیستی، دفاع از مردم مظلوم فلسطین بود، خاطرنشان کرد: در بخش استاندارد نرم استاد بزرگی گرفتم.

انتهای پیام/

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha