پنجشنبه ۹ فروردین ۱۴۰۳ |۱۷ رمضان ۱۴۴۵ | Mar 28, 2024
گرامیداشت آیت الله هاشمی شاهرودی در اهواز

حوزه/ مجلس ترحیم و گرامیداشت آیت الله هاشمی شاهرودی، با حضور اقشار مختلف جامعه، در اهواز برگزار شد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری «حوزه» در اهواز، مجلس ترحیم و گرامیداشت آیت الله هاشمی شاهرودی، رئیس فقید مجمع تشخیص مصلحت نظام، امروز با حضور علما، فضلا، روحانیون، اساتید حوزه و دانشگاه و جمعی از مردم و مسئولان در مسجد اعظم اهواز برگزار شد.

در این مراسم که از سوی بیت آیت الله موسوی جزایری برگزار شد، حجت الاسلام بلک، مدیرکل سازمان تبلیغات اسلامی خوزستان، چند دقیقه‌ای پیرامون شخصیت معنوی آیت الله هاشمی شاهرودی سخن گفت و بیان کرد: ایشان فقیهی مجاهد و از علمای طراز اول انقلابی است که سالیان درازی را در حوزه علمیه نجف و پس از آن در قم تحصیل و خدمت کرده است.

همچنین حجت الاسلام و المسلمین حسن زاده، امام جمعه موقت اهواز در حاشیه این مراسم، با بیان اینکه آیت الله شاهرودی، عادلی به تمام معنا بود، تصریح کرد: وی از برجسته‌ترین علمای پس از انقلاب بود که همواره در خط ولایت بوده و دشمنان نظام و انقلاب اسلامی را در رسیدن به اهدافشان مأیوس و نا امید می‌کرد.

امام جمعه موقت اهواز، شخصیت علمی و سیره اخلاقی رئیس فقید مجمع تشخیص مصلحت نظام را بهترین الگو برای طلاب حوزه‌های علمیه خواند.

لازم به ذکر است، در پایان این مراسم، آیاتی چند از کلام‌الله مجید توسط قاری برجسته اهوازی قرائت و یاد آن عالم برجسته، حضرت آیت الله هاشمی شاهرودی گرامی داشته شد.

 

انتهای پیام./

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha