پنجشنبه ۳۰ فروردین ۱۴۰۳ |۸ شوال ۱۴۴۵ | Apr 18, 2024
حجت‌الاسلام‌عبادی دیدار با ستادهای نماز جمعه

حوزه/ نماینده ولی فقیه در خراسان جنوبی گفت: در دین الهی که پروژه ای برای انسان است مسلم برای پرورش انسان که آنچه هدف خلقت است از او به دست بیاید نه اینکه فساد و ظلم و تخریب کند.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری«حوزه» در بیرجند، حجت الاسلام و المسلمین سید علیرضا عبادی در دیدار با جمعی از دانش آموزان مدرسه استثنایی وصال بیرجند، اظهار کرد: از دیدن شما بسیار لذت می برم، چون این مجموعه بر اساس فطرت سالم خدادادیشان، صادق ترین انسان ها هستند، لذا از این جهت بسیار دوست داشتنی می باشند.

نماینده ولی فقیه در خراسان جنوبی با بیان اینکه در دوره آخر الزمانی به خاطر نفوذ فرهنگ بیگانه خیلی‌ها آلوده به فرهنگ بیگانه شدند و عمل و کارشان خیلی جاذبه ندارد، گفت:  این دانش آموز صداقت دارند و مثل آیینه ظاهر و باطنشان یکی است.

حجت الاسلام و المسلمین عبادی با تاکید بر اینکه صداقت دانش آموزان استثنایی بسیار ارزشمند است، افزود: معلمان و مربیانی که این مسئولیت ها را به صورت فنی در جهت تعلیم و آموزش و تربیت آنان انجام می دهند، کار ارزشمندی را بر دوش دارند، زیرا با بهترین بندگان خدا کار می کنند.

وی با اشاره به اینکه مسائلی که جامعه بشری ناگزیر باید آن امر را به پیروی از متخصصان انجام دهد و گرنه نمی‌شود، ادامه داد: انسان باید خودش در کاری تخصص پیدا کند و یا  اگر می‌خواهد در کارش نتیجه و بهره درست بگیرد، از متخصص آن تبعیت کند و تمام کارهایش استاندارد باشد.

نماینده ولی فقیه در خراسان جنوبی بیان کرد: در دین الهی که پروژه ای برای انسان است مسلم برای پرورش انسان که آنچه هدف خلقت است از او به دست بیاید نه اینکه فساد و ظلم و تخریب کند.

حجت الاسلام و المسلمین عبادی با بیان اینکه اگر بخواهیم دین به معنای صحیحش پیاده شود، چرا که همانطور که در یک راه هزاران بیراهه است؛ یک راه خدایی است و پیامبران برای تکامل و رشد انسان ابلاغ کردند و بقیه راه‌ها بیراهه است، گفت: اگر بخواهیم بیراهه نرویم و عمرمان ضایع نشود باید آنچه مربوط به پرورش نوع انسان از اندیشه، اخلاق و احکام است بر اساس تعلیم انبیاء الهی جلو برویم و این مهم در نزد مرجع دین و متخصص و مجتهد جامع الشرایط و عادل است.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha