پنجشنبه ۹ فروردین ۱۴۰۳ |۱۷ رمضان ۱۴۴۵ | Mar 28, 2024
حجت الاسلام والمسلمین معتمد

حوزه/ مراسم تقدیر از برگزیدگان مسابقات رزمی و ورزشی ویژه کارکنان تیپ۸۳ امام جعفر صادق علیه السلام در سالن شهدای محراب این یگان برگزار شد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری«حوزه»، حجت الاسلام و المسلمین معتمد ؛فرمانده تیپ83 امام جعفرصادق علیه السلام در مراسم تقدیر از برگزیدگان مسابقات رزمی و ورزشی ویژه کارکنان تیپ۸۳ امام جعفر صادق علیه السلام به روایتی از نبی مکرم اسلام صلی الله علیه و آله اشاره کرد و اظهار داشت:ا یشان  پس از جنگ احد در میدان شهر مدینه در حالیکه بخاطر جراحات جنگ احد به طلحه تکیه کرده بودند  خطاب به اصحاب شان فرمودند برای آخرت خود تلاش کنید و به بیشتر ازدنیایی که برایتان تضمین شده حرص و ولع نورزید و از جوارحی که خداوند بعنوان نعمت به شما ارزانی داشته است در راهی که موجب ناخشنودی خداوند است استفاده نکنید.

وی در توضیح روایت نبوی افزود:پیامبر اکرم صلی الله علیه وآله بااین روایت روحیه و آرامش روحی رابه سربازان اسلام بازگرداند و از آنان خواست تا در راه خشنودی پروردگار با قوت و قدرت به تلاش خود ادامه دهند.

فرمانده تیپ83 امام جعفرصادق علیه السلام در پایان به اهمیت تربیت بدنی و ورزش اشاره کردوافزود : آمادگی در عرصه ورزشی موجب نشاط و شادابی و سلامت جسمی می شود و کمک میکند تا ماموریت ها بهتر و موثرتر عملیاتی شود.

خاطرنشان می شود:در پایان مراسم به برگزیدگان مسابقات رزمی، امادگی جسمانی ،طناب کشی ، دارت ، فوتسال و والیبال لوح تقدیر اهدا گردید.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha