چهارشنبه ۵ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۴ شوال ۱۴۴۵ | Apr 24, 2024
تصاویر/ درس اخلاق آیت الله ممدوحی در مدرسه عالی انوار طاها

عضو جامعه مدرسین حوزه علمیه قم تصریح کرد: حامیان و مروجان بدحجابی و بی عفتی قبل از هر چیز به خود زنان و دختران ، ظلم روا می دارند.

آیت الله حسن ممدوحی در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری«حوزه»، با اشاره به 17 دی ماه سالروز اجرای فرمان کشف حجاب رضاخانی، ابراز داشت: رضاشاه به عنوان عاملی در مسیر تحقق اهداف استعمار و استکبار، با اجرای فرمان کشف حجاب به دنبال غربی کردن کشور ما و اجرای اوامر اربابان غربی خود بود و حال آن که اکثریت جامعه ایران با این حرکت و برنامه مخالف بودند.

وی افزود: با توجه به این که فرهنگ عفاف و حجاب، زن را از نگاه خائنانه مردان هوسران مصون نگاه داشته و او را در حریمی امن قرار می‌دهد، از این حیث ترویج بدحجابی نوعی ظلم به زنان است و حامیان و مروجان بدحجابی در واقع به بانوان جامعه ما از این منظر ظلم می کنند.

این استاد حوزه همچنین با اشاره به این که یکی از دلایل افزایش آمار طلاق در میان خانواده ها رواج فرهنگ بی عفتی و بی بندو باری است، خاطرنشان کرد: حقیقت آن است که غربی ها به‌ شکلی افسار گسیخته به ترویج فحشا و بی بندو باری در جوامع می‌پردازند و به وسیله انواع و اقسام شیوه های روانی و فرهنگی و امروز به خصوص از طریق ماهواره ها و فضای مجازی به دنبال آن هستند که مردان و یه خصوص زنان و دختران جامعه ما را اسیر فرهنگ و سبک زندگی پوچ خود کنند.

۳۱۳/۸

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha