جمعه ۱۰ فروردین ۱۴۰۳ |۱۸ رمضان ۱۴۴۵ | Mar 29, 2024
مرحوم شیخ محمد اوجی

حوزه/ حجت الاسلام و المسلمین محمدهادی مفتح امام مرکز اسلامی هامبورگ آلمان با صدور پیامی درگذشت شیخ محمداوجی را تسلیت گفت.

به گزارش سرویس بین الملل خبرگزاری «حوزه»، حجت الاسلام و المسلمین محمدهادی مفتح امام مرکز اسلامی هامبورگ آلمان با صدور پیامی، درگذشت شیخ محمداوجی را تسلیت گفت.

متن پیام بدین شرح است:

بسم الله الرحمن الرحیم

إنّا لِلّهِ وَ إنّا إلَیْهِ رَاجِعُونَ

خبر درگذشت عالم خدوم و با اخلاص، مرحوم حاج شیخ محمد اوجی رحمةالله‏ علیه موجب اندوه فراوان گشت. او عالمی بود که یاران و دوستان فراوانی را تحت تعالیم دین مبین اسلام گرد هم آورده بود، و در بلاد مختلف به گسترش فرهنگ اهلبیت علیهم‏ السلام اهتمام می‏ورزید.

رحلت آن عالم بزرگوار خصوصاً برای من بسیار تلخ بود، چرا که اوصاف ایشان را بسیار شنیده و مشتاق دیدار بودم، لکن توفیق دیدار ایشان را نیافتم. اگرچه آن عزیز مسئولیت امامت در مسجد هامبورگ را با تماس تلفنی تبریک گفت و قرار ملاقاتی گذاشتیم، لکن اجل مهلت نداد و پیش از تحقق این ملاقات او به دیدار خداوند شتافت.

من این مصیبت را به پیشگاه حضرت ولی عصر عجل ‏الله‏ تعالی‏ فرجه، مراجع بزرگوار عالم تشیع، خانواده آن عالم خدوم، و تمامی مسلمانان، دوستان و یاران او تسلیت عرض نموده، برای آن عالم بزرگوار رحمت و غفران الهی و همنشینی با اولیاء الهی را از خدای سبحان طلب می‏کنم. 

محمد هادی مفتح

امام و مدیر مرکز اسلامی هامبورگ

5/1/2019

مرکز اسلامی هامبورگ

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha