سه‌شنبه ۴ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۳ شوال ۱۴۴۵ | Apr 23, 2024
حجت‌الاسلام داودی

حوزه/ معاون آموزش اداره عقیدتی سیاسی نیروی زمینی ارتش در طرح تعالی روحانیون عقیدتی سیاسی‌های نزاجا در استان آذربایجان‌شرقی گفت: استکبار برای مقابله با رشد اسلام دچار درماندگی شده است.

به گزارش خبرگزاری «حوزه» از تبریز، حجت‌الاسلام داودی، معاون آموزش اداره عقیدتی سیاسی نیروی زمینی ارتش در دوره ارتقا اساتید و مربیان قرآنی و طرح تعالی روحانیون عقیدتی سیاسی یگان های نیروی زمینی ارتش مستقر در استان آذربایجان‌شرقی که با عنوان طرح «مصباح ۱۱» برگزار شد، گفت:‌ سه تکلیف شناخت خوب، عمل مناسب و دفاع خوب از دین را به عهده داریم.

وی با بیان اینکه استکبار جهانی از گسترش اسلام به تنگ آمده است، گفت: مستکبرین برای مقابله با رشد اسلام دچار درماندگی شده و برای این منظور دست به گریبان شیطان پرستی و عرفان‌های نوظهور شده است.

معاون آموزش اداره عقیدتی سیاسی نزاجا با اشاره به هفدهم دی ماه به عنوان سالروز اعلام کشف حجاب، گفت: رضاخان به دنبال برداشتن چادر از سر زنان، تعطیلی حوزه های علمیه و جمع کردن عزای امام حسین(ع) بود که پس از بازگشت از سفر ترکیه، دستور این‌ها را داد.

حجت‌الاسلام داودی خاطرنشان کرد: با تمامی اقدامات رضاشاه ملعون، نور خدا تعطیل نشد و شاهد هستیم که هم اکنون سی میلیون زائر در اربعین حسینی در کربلا جمع می‌شوند، همچنین یک شیخ تربیت شده در حوزه علمیه تهران و قم در کشور نیجریه ۱۲ میلیون شیعه را تربیت کرده است.

وی افزود: دشمن هیچ گاه بیکار ننشسته و به دنبال راهکارهایی برای سست کردن اعتقادات مسلمانان است و در این راه تمام تلاش و همت خود را به کار بسته است.

معاون آموزش اداره عقیدتی سیاسی نزاجا برگزاری دوره‌های ارتقا مربیان و تعالی روحانیون را سودمند و مفید دانست و افزود: این دوره‌ها در راستای افزایش بصیرت دینی و انقلابی کارکنان برگزار می‌شود و برنامه‌های متعدد دیگری نیز در قالب طرح‌های مختلف در دستور کار قرار گرفته است که باید تمامی یگان‌ها برای اجرایی شدن آن‌ها تلاش کنند.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha