پنجشنبه ۶ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۵ شوال ۱۴۴۵ | Apr 25, 2024
ویدئوی دیگری از حمله به نوجوان محجبه سوری تبار منتشر شد + ویدئو

حوزه/ درحالی که حمله به دختر نوجوان محجبه در سرویس بهداشتی دبیرستانی از پیتسبورگ توجه بسیاری را به خود جلب کرده بود، ویدئوی دیگری از این حمله منتشر شده که اوج بی رحمی این حمله را نشان می دهد.

به گزارش گروه ترجمه خبرگزاری «حوزه»، به نقل از thenewstribe، ویدئوی دیگری از حمله به دختر محجبه در سرویس بهداشتی دبیرستان چارتییرز ولی در شهر پیتسبورگ واقع در ایالت پنسیلوانیا منشتر شده است.

ویدئوی این حادثه به سرعت در فضای مجازی منتشر شده است. در ویدئو نشان داده می شود که یک دختر محجبه نوجوان، که 15 سال داشته و «سیما» نام دارد، هنگامی که از سرویس بهداشتی بیرون می آید با دختر خلافکاری  با لباس صورتی روبرو می شود. دختر به او حمله کرده و به شدت او را مورد ضرب و شتم قرار می دهد.

سیما که در این حمله دچار ضربه مغزی شده، از هوش رفته و به سرعت به بیمارستان انتقال داده شد.

گفته می شود در حالی که شورای روابط اسلامی آمریکایی (کایر) ، بزرگترین نهاد حامی حقوقی مسلمانان در آمریکا خواستار رسیدگی پلیس به این پرونده به عنوان یک جرم نژادپرستانه و نفرت محور شده بود، پلیس آمریکا حاضر به انجام چنین کاری نشده و مدعی شد که حمله به این دختر مهاجر سوری تبار، ارتباط به اسلام و حجاب او نداشته است.

زهره لاسانیا مدیر شورای کایر در پیتسبورگ در این باره گفت: پس از این ویدئو، این دختر او را به شدت مورد ضرب و شتم قرار داده به طوری که کار او به بیمارستان کشیده است.

گفته می شود دختر محجبه هم اکنون از بیمارستان مرخص شده و در منزل بستری می باشد.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha