جمعه ۱۰ فروردین ۱۴۰۳ |۱۸ رمضان ۱۴۴۵ | Mar 29, 2024
سومین همایش نمایندگان استانی دفتر امور موقوفات و منابع پایدار

حوزه/ سومین همایش نمایندگان استانی دفتر امور موقوفات و منابع پایدار در محل سالن جلسات مرکز مدیریت حوزه های علمیه برگزار شد.

به گزارش خبرگزاری«حوزه»، در این همایش با موضوع گزارش عملکرد نمایندگان استانی دفتر امور موقوفات و منابع پایدار در زمینه ی احیاء و ایجاد وقف های جدید، منابع پایدار، عملکرد خیرین و هیئت امنای مدارس علمیه و موانع موجود در راستای تحقق اهداف این دفتر برگزار شد.

در ابتدای همایش حجت الاسلام و المسلمین آبادی پیشه مسئول دفتر امور موقوفات و منابع پایدار ضمن خوش آمدگویی و تقدیر بابت حضور نمایندگان استانی، از اقدامات انجام گرفته در خصوص موقوفات حوزوی و ایجاد منابع پایدار تشکر و قدردانی کرد.

وی در ادامه با ارائه گزارشی از عملکرد دفتر امور موقوفات و منابع پایدار سال 97 فعالیت های بخش‌های دفتر را مورد بررسی قرار داد و افزود: آنچه که در سال جاری در زمینه موقوفات و منابع پایدار اتفاق افتاده است قابل دفاع می‌باشد که البته نقاط ضعفی هم دیده می‌شود که می‌بایست با تلاش بیشتر و کار جهادی آن را جبران کرد.

وی همچنین با بیان اینکه در زمینه ی ایجاد منابع پایدار در سال 97 پیشرفت قابل توجهی داشته‌ایم، افزود: بیش از 40 طرح اقتصادی در سال جاری از استان ها و مدارس علمیه ارسال شده است که تا کنون به 17 طرح توسط هیئت مدیره صندوق تسهیلات تخصیص داده شده است که در مرحله دریافت آن می‌باشد.

 حجت اسلام و المسلمین رجایی‌نیا مدیر دفتر برنامه ریزی و نظارت راهبردی حوزه‌های علمیه نیز در ادامه با توجه به نظر مراجع عظام تقلید و شورای محترم عالی حوزه‌های علمیه تاکید به تلاش جهت خودکفایی در راستای استقلال مالی حوزه های علمیه داشت.

خاطر نشان می شود: در ادامه همایش نیر جناب آقای حسینی نزاد معاون منابع انسانی و پشتیبانی حوزه‌های علمیه به تعدادی از سوالات نمایندگان پاسخ داد و در پایان همایش نیز مسئول و مدیران دفتر به سوالات نمایندگان استانی پاسخ داد.

 

 

۳۱۳/۳۲

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha