چهارشنبه ۵ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۴ شوال ۱۴۴۵ | Apr 24, 2024
بصیرت

حوزه/ حجت الاسلام حاجی احمد با اشاره به وضعیت نگران کننده حجاب خصوصا در شهر اصفهان، گفت: برای اثبات بحث حجاب نباید آن را فقط از نگاه قرآن مطرح کرد، از متون تاریخ هم باید کمک گرفت، چرا که در تمدن ایرانی ما حجاب و غیرت وجود داشته است.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری حوزه از اصفهان، حجت الاسلام میثم حاجی احمد، مسئول سازمان بسیج طلاب و روحانیون استان اصفهان در جمع طلاب مدرسه کوثر اصفهان گفت: باید از مناسبت های مذهبی برای تقویت مناسبت های ملی استفاده کرد، زیرا مناسبت های مذهبی، مناسبت های ملی را رقم می زنند، همانند انقلاب اسلامی که با نهضت عاشورا و امام حسین (ع) رابطه تنگاتنگ دارد.

وی،  نفوذ در لایه های اجتماعی را بزرگترین رسالت حوزه های علمیه دانست و افزود: برای تاثیرگذاری طلاب در جامعه، طلاب باید فضاهای مجازی و حقیقی را در دست گرفته و در آن حضور فعال داشته باشند.

وی با اشاره به اینکه ذائقه سیاسی فرهنگی مردم ایران در حال تغییر است، افزود: نفوذ در لایه اجتماعی یعنی همان برگرداندن اذهان مردم به ذائقه دینی که این وظیفه طلاب است و برای آن باید برنامه و آموزش داشته باشند.

حجت الاسلام حاجی احمد با اشاره به وضعیت نگران کننده حجاب خصوصا در شهر اصفهان ابراز داشت: برای اثبات بحث حجاب نباید آن را فقط از نگاه قرآن مطرح کرد، از متون تاریخ هم باید کمک گرفت، چرا که در تمدن ایرانی ما حجاب و غیرت وجود داشته است.

وی خاطر نشان کرد: با توجه به در پیش بودن چهلمین سالگرد پیروزی انقلاب باید کارکردها و دستاوردهای 40 ساله انقلاب را برای مردم بیان کرد و با وجود فشارهای اقتصادی دست از دفاع از انقلاب برنداشت.

حجت الاسلام حاجی احمد یادآور شد: ایران در سلول های بنیادین سومین کشور دنیا، در پزشکی، پیوند و... رتبه های بالا را به خود اختصاص داده است که همه ی این موفقیت ها، ثمره و برکت انقلاب اسلامی است.

انتهای پیام

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha