چهارشنبه ۵ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۴ شوال ۱۴۴۵ | Apr 24, 2024
حجت الاسلام منصوری

استاد حوزه علمیه همدان گفت: متاسفانه شاهد افزایش ۴۰۰ درصدی قیمت برخی اجناس هستیم، در صورتی که طبق نظر کارشناسان اقتصادی و انقلابی ما تنها ۲۰ درصد از این افزایش قیمت ها مربوط به تحریم است، لذا همه مشکلات مربوط به آمریکا نیست.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری«حوزه» در همدان، حجت الاسلام علی اکبر منصوری، ظهر امروز در جمع طلاب با بیان این که خداوند در قرآن خطاب به پیامبر اسلام فرموده است که یهود و نصاری از تو راضی نمی شوند، مگر این که از دین آن ها تبعیت کنی، اظهار داشت: در این آیه خداوند به طور صریح روحیه یهودیان را مشخص می کند.

وی افزود: معنای این مطلب آن است که دشمن تنها به دنبال ایجاد فشار برای رسیدن به اهداف خود است، همچنان که امروز نیز شاهد هستیم دشمنان به دنبال گرفتن باج هستند و از این کار خود هم هیچگاه دست بر دار نیستند.

استاد حوزه علمیه همدان با اشاره به توافق برجام و بدعهدی آمریکا، خاطر نشان کرد: در برجام نیز این آیه برای ما تبیین شد و ما کوتاه آمدیم تا تحریم ها را کم کنند، اما آمریکا علیرغم تعهد موجود، به آن ها عمل نکرد، بنابراین باید درس عبرتی شود و بدانیم که هرچه ما کوتاه بیاییم آنها هیچگاه کوتاه نمی آیند.

وی تاکید کرد: برجام بهترین تجربه برای افراد غرب زده بود تا با رویه و منش آمریکا و اروپا آشنا شوند و بدانند که راه ما راه امام و رهبری است و ذره ای از آن منحرف نخواهیم شد.

این استاد حوزه، بهترین علم را تجربه دانست و گفت: متاسفانه شاهد افزایش 400 درصدی قیمت برخی اجناس هستیم، در صورتی که طبق نظر کارشناسان اقتصادی و انقلابی ما تنها 20 درصد از این افزایش قیمت ها مربوط به تحریم است، لذا همه مشکلات مربوط به آمریکا نیست و بزرگترین مشکل ما بی تدبیری بعضی از مسئولان و عدم نظارت دستگاه هاینظارتی است.

انتهای پیام

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha