جمعه ۱۰ فروردین ۱۴۰۳ |۱۸ رمضان ۱۴۴۵ | Mar 29, 2024
وقف

حوزه/ دبیر جشنواره فرهنگی هنری وقف چشمه همیشه جاری با اشاره به برگزاری ششمین جشنواره ملی عکس وقف تحت عنوان «وقف چشمه همیشه جاری» گفت: این جشنواره در رشته عکاسی به میزبانی استان فارس در شیراز برگزار خواهد شد.

به گزارش خبرگزاری «حوزه» از شیراز، حجت الاسلام رحیم صفری، امروز در نشست رسانه ای که در سالن ثقلین اداره اوقاف و امور خیریه فارس برگزار شد، با اشاره به اینکه ده ها جلسه با اتحادیه عکاسان برای برگزاری این جشنواره برگزار شده، اظهار داشت: جلسات بسیاری برای این جشنواره برگزار شده که بتوانیم هرچه بهتر این جشنواره را با علم روز از قاب هنر استفاده کنیم.

وی افزود: مجید سعیدی، عباس کوثری و محمد امین دانشور از اساتید مطرح کشوری برای داوری در این جشنواره انتخاب شده اند.

دبیر جشنواره فرهنگی هنری وقف چشمه همیشه جاری تصریح کرد: با توجه به اینکه سال گذشته نفر برتر مسابقات کشور از استان فارس بوده، همین امر سبب برگزاری این جشنواره به میزبانی استان فارس نیز شد.

وی با بیان اینکه عکاسی بخش موبایل امسال به این جشنواره اضافه شده است، عنوان کرد: در گذشته این بخش وجود نداشت، اما امسال نیز با رایزنی هایی که انجام شده توانستیم  و این بخش را به جشنواره اضافه کنیم، همچنین برگزاری کارگاه ها و تورهایی برای عکاسان است که در اماکن وقفی حضور پیدا می کنند دیگر تفاوت این جشنواره نسبت به سال گذشته است.

حجت الاسلام صفری خاطرنشان کرد: در این جشنواره می خواهیم آثار برکات واقفین را به کشور و در سطح ملی ارائه کنیم.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha