پنجشنبه ۹ فروردین ۱۴۰۳ |۱۷ رمضان ۱۴۴۵ | Mar 28, 2024
علامه حلی آذربایجان‌شرقی

حوزه/ در مراسمی با حضور نماینده ولی فقیه در استان آذربایجان‌شرقی، از ۲۱ اثر برگزیده چهارمین دوره جشنواره علامه حلی(ره) آذربایجان‌شرقی تجلیل شد.

به گزارش خبرگزاری «حوزه» از تبریز، برگزیدگان چهارمین دوره جشنواره استانی علامه حلی(ره) آذربایجان‌شرقی امروز در مراسمی با حضور امام جمعه تبریز مورد تجلیل قرار گرفتند.

در این آیین که در نمازخانه مدرسه علمیه حضرت ولیعصر(عج) تبریز با حضور نماینده ولی فقیه در استان آذربایجان‌شرقی و مدیریت، کارکنان، اساتید و طلاب حوزه‌های علمیه این استان برگزار شد، ۲۱ طرح برگزیده مورد تجلیل قرار گرفتند.

 تعداد آثار ارسالی به چهارمین دوره جشنواره علامه حلی(ره) استان آذربایجان‌شرقی، ۶۸۴ اثر بوده که توسط ۲۰ نفر از اساتید منتخب مورد بررسی و ارزیابی قرار گرفتند و در نهایت ۲۱ اثر با کسب بالاترین امتیازات، بعنوان آثار برتر انتخاب شدند که شامل دو کتاب و ۱۹ مقاله می‌باشند.

 ۱۹ مقاله برتر این دوره از جشنواره علامه حلی(ره) استان مشتمل بر ۶ مقاله سطح یک(طلاب پایه‌های ۱ تا ۳)، ۳ مقاله سطح دو(طلاب پایه‌های ۳ تا ۶)، ۹ مقاله سطح ۳(طلاب پایه‌های ۷ تا ۹) و یک مقاله سطح ۴(طلاب پایه دهم و خارج) می‌باشد.

حجت‌الاسلام مهدی فیروزی، معاون پژوهش حوزه علمیه استان آذربایجان‌شرقی در این آیین با اشاره به آغاز فرایند دریافت اثر برای پنجمین دوره استانی جشنواره علامه حلی (ره) در آذربایجان‌شرقی، گفت: زمان ارسال آثار برای ارزیابی در پنجمین جشنواره تا پایان سال ۹۷ می‌باشد که طلاب جوان(تا ۳۰ سال) می‌توانند آثار خود را در سایت جشنواره به آدرس (http://www.jhelli.ir) بارگذاری و اصل آثار خود را به دبیرخانه جشنوراه واقع در مرکز مدیریت حوزه علمیه استان ارسال کنند.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha