جمعه ۱۰ فروردین ۱۴۰۳ |۱۸ رمضان ۱۴۴۵ | Mar 29, 2024
بازار

حوزه/ عضو شورای حوزه علمیه یزد گفت: انتظار مردم در شرایط اقتصادی کنونی کنترل قیمت ها و نظارت بر بازار است.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری«حوزه» از یزد، حجت ‌الاسلام‌ سید اسماعیل شاکر، عضو شورای حوزه علمیه یزد، ظهر امروز در جلسه هماهنگی احداث بازارچه میوه و تره‌بار شهرستان اردکان، به شرایط اقتصادی کشور اشاره کرد و اظهار داشت: امروزه مردم در شرایط سختی زندگی خود را می گذرانند که نیاز به برنامه ریزی در جهت رفع این مشکلات دارد.

امام جمعه شهرستان اردکان تصریح کرد: یکی از مهمترین مسائلی که در سطح کشور باید به خوبی به آن توجه شود نظارت بر بازارها و قیمت و کیفیت کالایی است که در اختیار مردم قرار می گیرد.

وی تصریح کرد: با توجه به اینکه مردم در شرایط سختی زندگی می کنند، انتظار دارند که مسئولان نظارت بیشتری بر کالای عرضه شده در بازارها داشته باشند و قیمت ها را نیز کنترل کنند.

حجت ‌الاسلام‌ شاکر یکی از کارهای اساسی در این دوره را برخورد قاطع با متخلفان دانست و گفت: باید با متخلفان برخورد مناسب و قانونی انجام شود و به شکلی عمل کنند که مردم نیز تفاوت قیمت را در بازار احساس نکنند و با خیال آسوده تری بتوانند نسبت به خرید اجناس مورد نیازشان اقدام کنند.

عضو شورای حوزه علمیه یزد در پایان با تاکید بر اینکه نیاز است که در شهرستان اردکان یک میدان میوه و تره بار احداث شود، اذعان داشت: این کار می تواند برای مردم این شهرستان سودمند باشند و آنها نیز بتوانند میوه ها را با قیمت مناسب تری تهیه کنند.

انتهای پیام/313/23

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha