شنبه ۱۱ فروردین ۱۴۰۳ |۱۹ رمضان ۱۴۴۵ | Mar 30, 2024
دهه فجر

حوزه / حجت‌الاسلام گرجی، طرح کشوری «آواها و نغمه‌های بچه‌های مسجد» با حضور یک هزار و ۴۰۰ نفر از بچه‌های مسجد را یکی از برنامه‌های کمیته مساجد ستاد دهه فجر استان یزد اعلام کرد و گفت: این گروه در پنج نقطه استان مستقر و همخوانی می کنند که به نوعی یک کار ابداعی در سطح کشور است.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری«حوزه» از یزد، حجت‌الاسلام مصطفی گرجی، مسئول دبیرخانه کانون‌های فرهنگی و هنری مساجد استان یزد، ظهر امروز در نشست خبری با اصحاب رسانه بااشاره به فعالیت قریب به 42 هزار نفر در استان در بیش از 810 کانون فرهنگی هنری مساجد یزد گفت: برای تمامی اعضای کانون مساجد کارت عضویت چندمنظوره اعتباری و فرهنگی صادر می‌شود.

وی با بیان اینکه استفاده بهینه از فضای مجازی برای ترویج و نهادینه کردن بیش ‌از پیش آموزه‌های دینی و اسلامی امری ضروری و اجتناب ‌ناپذیر است، تصریح کرد: کانون‌های فرهنگی هنری یکی از شاخص‌ترین بازوهای نقش‌ آفرینی مساجد در جامعه است.

این مسئول فرهنگی در ادامه به برنامه های کانون فرهنگی هنری مساجد استان یزد در آستانه چهلمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی گفت: رونمایی از سرود ملی کانون مساجد در تمام استان‌ها، برگزاری شب ‌شعر انقلاب، برگزاری ششمین جشنواره کشوری روح خدا و طرح سینمای انقلاب نیز مهم‌ترین و شاخص‌ترین اقدامات تدوین شده در کمیته مساجد ستاد دهه فجر استان یزد است.

حجت‌الاسلام گرجی، طرح کشوری «آواها و نغمه‌های بچه‌های مسجد» با حضور یک هزار و ۴۰۰ نفر از بچه‌های مسجد را یکی از برنامه‌های کمیته مساجد ستاد دهه فجر استان یزد، اعلام کرد و افزود: این گروه در پنج نقطه استان مستقر و همخوانی می کنند که به نوعی یک کار ابداعی در سطح کشور است.

مسئول دبیرخانه کانون‌های فرهنگی و هنری مساجد استان یزد برگزاری سیزدهمین جشنواره قرآنی مدهامتان در تاریخ جمعه پنج بهمن‌ماه سال جاری، برگزاری طرح کاروان دانایی (طرح ابتکاری کانون مساجد یزد) و همچنین برگزاری طرح کشوری شنبه‌های کتاب‌خوانی در مساجد و برگزاری نشست تخصصی انقلاب اسلامی به روایت هنر با حضور هنرمندان متعهد و انقلابی از نسل دیروز، امروز و فردا را از دیگر برنامه های این کانون در سال جاری به مناسبت چهلمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی عنوان کرد.

انتهای پیام/313/23

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha