جمعه ۱۰ فروردین ۱۴۰۳ |۱۸ رمضان ۱۴۴۵ | Mar 29, 2024
.

حوزه/ مسئول روابط عمومی حوزه علمیه خواهران گلستان از سفر قریب الوقوع مدیر حوزه های علمیه خواهران کشور و هیئت همران به این استان خبر داد.

به گزارش خبرگزاری«حوزه» از گرگان، خانم قربانی نژاد با اشاره به سفر قریب الوقوع حجت الاسلام والمسلمین بهجت پور، مدیر حوزه های علمیه خواهران کشور، به استان گلستان، گفت: معاونین ارتباطات، آموزش، پژوهش، فرهنگی و مدیر کل روابط عمومی و امور بین الملل، مدیر حوزه های خواهران کشور را در این سفر همراهی می کنند، البته معاونین محتوایی مرکز یک روز زودتر به استان گلستان وارد می شوند تا در ویژه برنامه های مرتبط، شرکت نمایند.

وی با اشاره به برنامه های سفر مدیر حوزه های علمیه خواهران و هیئت همران به گلستان، بیان کرد: مراسم تکریم و معارفه مدیر حوزه علمیه خواهران استان گلستان، با حضور مدیر و معاونین حوزه های علمیه خواهران، جمعی از مسئولین استانی، مدیران، کارکنان و طلاب مدارس علمیه خواهران استان برگزار می شود.

مسئول روابط عمومی حوزه علمیه خواهران گلستان ادامه داد: در این سفر طی مراسمی، حجت الاسلام والمسلمین وردانی مدیر سابق حوزه خواهران استان تکریم خواهد شد و خانم سیده نفیسه حسینی واعظ، که قبلا مدیر ساماندهی و نظارت مدیریت حوزه علمیه خواهران استان گلستان بود و  تیر ماه سال جاری به عنوان سرپرست حوزه خواهران استان معرفی شد، رسما به عنوان مدیر حوزه  استان معرفی می شود.

قربانی نژاد در پایان گفت: دیدار با نماینده ولی فقیه در استان، دیدار با یکی از خانواده های شهدای مدافع حرم، همایش «دستاوردهای چهل ساله نظام در حوزه بانوان» با حضور مبلغان مدارس علمیه خواهران استان، سخنرانی معاون فرهنگی مرکز مدیریت در جمع مبلغان خانگی(بانوان مداح) با محوریت «آسیب شناسی خرافات در مداحی»، برگزاری نشست ها و جلسات مختلف و رونمایی از یک عنوان کتاب؛ از ویژه برنامه های این سفر است.

 

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha