پنجشنبه ۶ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۵ شوال ۱۴۴۵ | Apr 25, 2024
۴۲۲۴۲۴۲۴

حوزه/ رئیس شورای حوزه علمیه خراسان‌جنوبی ضمن اشاره به نقش ارزنده نیروی انسانی در پیشرفت جوامع، گفت: اگر در مسیر رشد و تعالی یک جامعه بحث‌های حزبی و جناحی حاکم شود، همه ذخایر و سرمایه ها ملت از بین می‌رود.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری «حوزه» از بیرجند، حجت الاسلام سید علیرضا عبادی نماینده ولی فقیه و امام جمعه شهرستان بیرجند، شامگاه دوشنبه در دیدار با سورنا ستاری معاون علمی و فناوری رئیس جمهور، در بیرجند ضمن اشاره به اهمیت موضوع نیروی انسانی، اظهار کرد: بر کسی پوشیده نیست که نیروی انسانی توانمند و خبره، مهمترین مؤلفه در رشد و پیشرفت هر کشور محسوب می‌شود.

وی با تاکید بر این‌که بایستی انسان از ذخایری که خداوند به صورت امانت در اختیار او قرار داده است، به درستی استفاده کند، تصریح کرد: آنچه مسلم است آن که بسیاری از کشورها بدون ذخایر طبیعی به مدد نیروی انسانی مدیر و مدبر مسیر خود را طی می‌کنند.

رئیس شورای حوزه علمیه خراسان جنوبی اضافه کرد: باید توجه داشته باشیم که چنانچه در مسیر رشد و تعالی یک جامعه بحث‌های حزبی و جناحی حاکم شود همه ذخایر و داده‌های آن ملت از بین می‌رود.

امام جمعه بیرجند یادآور شد: همان‌طور که بارها بیان شده، جوانان به مدد همکاری و دستگیری نسل گذشته می‌توانند استعدادهای خود را شکوفا کنند، ولی وقتی مسائل سلیقه‌ای وارد کار شود، استعدادها به تعالی نمی‌رسند.

نماینده ولی‌فقیه در خراسان‌جنوبی با اشاره به این‌که همه ما این وظیفه به دوش‌مان‌ است که زمینه رشد افراد با استعداد را فراهم می‌کنیم، عنوان کرد: مردم کویری خراسان‌جنوبی افرادی با ذوق و با استعداد هستند که از این توانمندی آنان باید به بهترین‌ نحو استفاده کرد.

حجت الاسلام والمسلمین عبادیدر پایان گفت: برای رشد و تعالی کشور باید به آرمان‌های انقلاب که جز حقیقت جویی و حقیقت طلبی نیست، رجوع کنیم.

انتهای پیام/ا

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha