پنجشنبه ۹ فروردین ۱۴۰۳ |۱۷ رمضان ۱۴۴۵ | Mar 28, 2024
فیس بوک وادار به حذف تبلیغات اسلام ستیزانه حزب راست افراطی شد

حوزه/ درحالی که حزب راست افراطی بریتین فرستبا عوام فریبی مردم را علیه مسلمانان تحریک می کند، فیس بوک مجبور شد سه تبلیغ ضدمسجدی را از شبکه خود حذف کند.

به گزارش گروه ترجمه خبرگزاری «حوزه»، به نقل از kentonline، شبکه اجتماعی فیس بوک سه تبلیغ مرتبط به یک گروه نژادپرست انگلیسی را که به منظور جلوگیری از بازسازی مسجد گذاشته شده بودند، حذف کرد.

حزب ضداسلامی و راست افراطی بریتین فرست در انگلستان، سه تبلیغ در فیس بوک گذاشته و در این تبلیغات نگران کننده و خصومت آمیز،  مردم را به شورش علیه توسعه و مرمت مسجد میدستون،  شهری در منطقه منچستر-لیورپول در انگلستان تحریک کرده بود.

 

گفته می شود که این نخستین باری نیست که فیس بوک مجبور به مقابله با حرکات اسلام هراسانه این حزب شده است. در ماه مارس گذشته نیز صفحه فیس بوک این حزب به همراه صفحه گولدین رهبر حزب و معاون وید جیادا فرانسن، از این وبسایت شبکه اجتماعی برداشته شدند. این اتفاق پس از آن افتاد که رهبران این حزب به سبب اسلام ستیزی و تحریک مردم به برخورد و آسیب رساندن به مسلمانان دستگیر شدند. یک حزب نژادپرست دیگر در بریتانیا با نام پولیتیکال گیمر بریتانیا نیز در این اقدام آن ها مشارکت داشته و فیس بوک بارها مجبور به حذف تبلیغات آن ها شده است.

فیس بوک می گوید که این احزاب قوانین وبسایت را زیر پا می گذارند.

مسلمانان شهر میدستون قصد دارند ساختمان قدیمی مسجد را به یک ساختار سه طبقه تبدیل کنند. بازسازی و مرمت مسجد به منظور تقویت نقش این نهاد دینی به عنوان یک مرکز فرهنگی و مکان عبادی خواهد شد.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha