پنجشنبه ۶ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۵ شوال ۱۴۴۵ | Apr 25, 2024
خدری

حوزه/ حجت الاسلام خدری با بیان اینکه مسائلی باعث شده تا برکات انقلاب به خوبی دیده نشود گفت: نیاز است با طراحی و برنامه ریزی هایی دستاوردهای انقلاب اسلامی را بهتر به مردم معرفی کرد تا آحاد جامعه با انقلاب اسلامی آشناتر شوند.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری«حوزه» از بوشهر، حجت الاسلام رضا خدری، مدیر حوزه علمیه بوشهر، صبح امروز در دومین جلسه شورای فرهنگ عمومی شهر چغادک ماهیت برگزاری این نشست را مطرح کردن مسائل و اولویت های فرهنگی شهر عنوان کرد و گفت: شورای فرهنگ عمومی نقش فرهنگ سازی دارد و دستوری و اجرایی نیست، البته مسائلی که تصویب می رسند مدیران دستگاه ها نسبت به اجرای آن رغبت خواهند داشت.

امام جمعه چغادک با بیان اینکه عمده دغدغه و بحث مردم در جامعه مسائل فرهنگی است، اظهار کرد: باید تلاش کنیم سبک زندگی دینی که بهترین فرهنگ است را نهادینه کنیم.

وی به پیش رو بودن چهلمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی اشاره کرد و ابراز داشت: این موضوع منحصر به ایام دهه فجر نیست بلکه باید پیش از آن برنامه ریزی و طراحی و برنامه هایی را اجرا کرد، کما اینکه در بسیاری جاها برنامه هایی اجرا شده است.

حجت الاسلام خدری با بیان اینکه مسائلی باعث شده تا برکات انقلاب به خوبی دیده نشود گفت: نیاز است با طراحی و برنامه ریزی هایی دستاوردهای انقلاب اسلامی را بهتر به مردم معرفی کرد تا آحاد جامعه با انقلاب اسلامی آشناتر شوند.

رئیس شورای فرهنگ عمومی شهر چغادک پیشنهاد تاسیس مرکز معارف اسلامی در شهر چغادک را مطرح کرد و افزود: با توجه به اینکه در حال حاضر شرایط برای احداث حوزه علمیه در این شهر وجود ندارد می توان یک مرکز معارف اسلامی ویژه برادران و خواهران ایجاد کرد؛ باید معارف حوزوی و دینی را به سمت مردم بیاوریم و یک سری معیارهایی را برای دروس آن بر اساس سنین مختلف در نظر بگیریم.

 در این جلسه سایر اعضای شورای فرهنگ عمومی چغادک به بیان نظرات خود پیرامون مسائل فرهنگی شهر پرداختند.

همچنین یونس زارعی طی حکمی از سوی حجت الاسلام رضا خدری رئیس شورای فرهنگ عمومی شهر چغادک به عنوان دبیر این شورا منصوب و معرفی شد.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha