چهارشنبه ۵ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۴ شوال ۱۴۴۵ | Apr 24, 2024
نشست اخلاقی درمدرسه علمیه الزهرا (س) مهریز

حوزه/ راه‌های ارتباط با خدا بسیار زیاد و در عین حال آسان است، این ارتباط محدود به زمان و مکان خاصی نیست و همواره می‌تواند تأثیرات مثبتی بر زندگی داشته باشد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری«حوزه» از یزد، حجت الاسلام شعبان زاده در جمع اساتید و طلاب مدرسه علمیه الزهرا(س) مهریز ضمن بیان ضرورت ارتباط با خدا در تمامی کارها، تصریح کرد: انسان باید همیشه خدا را مد نظر قرار دهد تا بتواند سعادتمندی را در زندگی تجربه کند، در این میان وظیفه طلاب از همه سنگین تر است؛ چرا که طلبه باید الگوی دیگران باشد و همیشه حضور خداوند را در زندگی خود حس کند تا بتواند مردم را به مسیر درست راهنمایی کند.

وی در ادامه افزود: راه‌های ارتباط با خدا بسیار زیاد و در عین حال آسان است، این ارتباط محدود به زمان و مکان خاصی نیست و همواره می‌تواند تأثیرات مثبتی بر زندگی داشته باشد.

حجت الاسلام شعبان زاده همچنین بیان كرد: باید سعی شود كه امور زندگی ها رنگ الهی داشته باشد، مراد از رنگ الهی این است که کارها را برای رضای خدا انجام دهیم.

این کارشناس مذهبی در پایان گفت: در این مسئله شکی نیست که اگر هر کاری را با نیت الهی و برای رضای خدا و بندگانش انجام دهیم، به نتیجه دلخواهی که مد نظرمان می رسیم، ولی اگر زندگیمان رنگ خدایی نداشت، از راه سعادت دنیا و آخرت خارج می شویم.

انتهای پیام/

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha