جمعه ۳۱ فروردین ۱۴۰۳ |۹ شوال ۱۴۴۵ | Apr 19, 2024
مسلمانان در ایالت  ویرجینیا مکان برگزاری  «گردهمایی معنوی» را آماده می کنند

حوزه/ مسلمانان وارنتون در ویرجینیا قصد برگزاری ۴ نشست سالانه در یک زمین کشاورزی در جنوب شهر را دارند. این سازمان خواستار کسب مجوز برای یک رویداد سه روزه با نام «گردهمایی معنوی» با بیش از ۵ هزار نفر و سه نشست با ۱ هزار شرکت کننده می باشد

به گزارش گروه ترجمه خبرگزاری «حوزه»، به نقل از fauquiernow، اعضای جامعه اسلامی شهر وارنتون در ایالت ویرجینیای آمریکا قصد برگزاری 4 نشست سالانه در یک زمین  کشاورزی در جنوب شهر را دارند. این سازمان خواستار کسب مجوز برای یک رویداد سه روزه با نام «گردهمایی معنوی» با بیش از 5 هزار نفر و سه نشست یک روزه دیگر با 1 هزار شرکت کننده در این زمین های کشاورزی هستند.

در همین راستای کمیسیون برنامه ریزی شهریه اعلام کرده که روز پنج شنبه 17 ژانویه جلسه ای در این رابطه برگزار کرده و این درخواست را مورد ارزیابی قرار می دهد.

امجد خان سخنگوی سازمان اسلامی گفت: این گردهمایی معنوی را نخستین بار در سال 1948 در دایتون در ایالت اوهایو برگزار کردیم و از آن زمان تاکنون برای سال های متمادی شاهد برپایی این رویداد بوده ایم.

به گفته وی، اعضای این گروه اسلامی را مسلمانان تحصیل کرده، قانونمند و فعال در امور اجتماعی تشکیل می دهند.

امجد خان افزود کنوانسیون و گردهمایی معنوی با «جهت گیری خانوادگی» دارای سخنرانی های متعدد، نمازهای جماعت، غذا و تمرینات آموزشی است و بیشتر از گروه های خانوادگی تشکیل شده است. به گفته برگزارکنندگان برخلاف بسیاری کنوانسیون ها در غرب، این رویداد که اواخر جولای برپا خواهد بود شامل هیچ  گونه مشروبات الکلی یا موسیقی  نمی باشد.

درحالی که برپایی این رویداد نیاز به ساختمان سازی نخواهد داشت، اما چادرها برای آن برپا خواهند شد.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha